tirsdag den 10. april 2012

Flere wants


Flere ønsker til garderoben, og jeg vælge at ignorer det forfærdelig vejr, og lader som om det er varmt og forårsagtigt med sol:-)

Kjole fra Selected i silke, set HER, halskæde fra Marni, set på net-a-porter, sandaler fra Maison Schotc, fundet HER,
Sej taske fra Wood Wood, fundet HER

Jeg synes kjolen og sandalerne passer perfekt sammen, og tasken gad jeg godt at have, til når vi skal på tur med Sylvester. Vi skal jo stadig have bleer og den slags med, og denne taske kan rumme det hele, og tåle lidt skrammer og snavs fra en skovtur:-)

Rigtig god tirsdag:-)

8 kommentarer:

  1. Nu kan jeg ikke tænke på andet end den kjole ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg heller ikke.... Synes den er SÅ smuk! Du skal nok ikke gå ind på deres webshop, det her er ikke den eneste pæne ting de har, jeg sir' det bare!!

      Slet
    2. Jeg la'r være. Har allerede alt for mange ønsker stående hos COS. Og det er også din skyld ;P

      Slet
    3. Ha ha ha, jamen jeg bærer gerne ansvaret for andres shoppen igennem;-);-)

      Slet
  2. du kunne godt sætte en advarsel på indlægget "LÆS IKKE DETTE INDLÆG HVIS DU HAR EN SVAG SJÆL DER BLIVER FRISTET TIL AT KØBE LÆKRE TING" :-) suk jeg har pintet de første tre kjoler som jeg ikke tror jeg kan leve uden

    SvarSlet
  3. Ha ha ha ha, ja det burde jeg nok overveje, jeg kunne også godt selv bruge sådan en advarsel ind imellem;-) Fristelser er der nok af;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det altså bare en flot kjole. Den er virkelig lækker! :) Jeg går virkelig også bare og drømmer om forår og sommer. Jeg synes bestemt det har været koldt længe nok nu.

    /Stine

    SvarSlet