tirsdag den 3. april 2012

Give away


Jeg har fået tilsendt nogle forskellige produkter fra Holmegaards Future serie. Jeg sagde ja tak, fordi designet i den grad appelerer til mig! Det er enkelt, tidløst og ikke for feminint. Jeg har desuden længe ønsket nogle lidt finere drikkeglas end dem vi har fra Ikea, og de her er simpelthen for smukke, jeg vil gerne have hele skabet fyldt af dem:-)
Vi har i forvejen noget af Minima serien, og jeg synes det passer rigtig godt sammen!

Det ALLERBEDSTE er dog, at jeg har fået lov til at udlove hele 2 sæt som give away. Hvert sæt indeholder en karaffel, 2 drikkeglas i de smukkeste farver og 2 skåle.


Dette smukke sæt kan blive dit:-)

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar til dette indlæg! Du må meget gerne linke (og bruge billedet) og  melde dig som fast læser, så bliver jeg rigtig glad:-)

Jeg trækker en vinder MANDAG d. 9. APRIL kl. 20.00

Husk at skriv din mailadresse i kommentaren:-)

Jeg håber meget du vil være med:-)

127 kommentarer:

  1. Nøj, de er fine. Passer vist også lige i mit skab..

    Evakjn@vest.rm.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, dem snupper jeg gerne;-)

    SvarSlet
  3. Sikken fint sæt....dem kan man godt have mange ståendene af..

    SvarSlet
  4. JAAAAA tak - de må gerne komme hjem til mig.

    elise.d.warming@gmail.com

    SvarSlet
  5. Det vil jeg gerne vinde. Hvor er det fint. Vores glas fra Søstrene Grene kunne også godt trænge til at blive skiftet ud.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Helt enig- de er superfine! Krydser fingre frem til den 9.april...

    SvarSlet
  7. Lige mig:)
    Krydser finger
    Gitte

    SvarSlet
  8. Uh det er lige noget for mig :)

    SvarSlet
  9. Ih hvor smukke! De må meget gerne komme hjem til os :-)

    SvarSlet
  10. Så fine!! Jeg vil ihvertfald meget gerne være med!

    SvarSlet
  11. Hold da op hvor er det smukt... :o)

    SvarSlet
  12. Øj! Jeg vil meget gerne deltage!!! :-)

    SvarSlet
  13. Nøøjh, her vil jeg også gerne deltage. Hvor er de smukke. :-)

    /Hanne - groengraes.blogspot.com

    hannne93@gmail.com

    SvarSlet
  14. De er simpelthen så fine! De må gerne bo hjemme ved mig! :D

    SvarSlet
  15. Fin præmie - jeg krydser fingre :-)

    louiseuhrenfeldt @ hotmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg er også med:-)

    mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  17. De er bare så smukke! :) Har også kigget lidt på dem i Salling :)
    Jeg vil meget gerne deltage og jeg er fast læser via. bloglovin :)

    Anne :)
    Anneshyggested.blogspot.com
    Asejlund@gmail.com

    SvarSlet
  18. Det ville jeg godt have det sæt... Jeg er med :0)

    Arliana.Swann@gmail.com

    SvarSlet
  19. De er bare så fine, så jeg er også med

    SvarSlet
  20. Wau de er fine.
    Deltager gerne :-)
    merete@bybusk.dk

    SvarSlet
  21. Ihh hvor er det fint...
    Kh Stine

    SvarSlet
  22. Jeg er vild med både form og de sarte farver. Jeg er med!

    SvarSlet
  23. Helt enig, de ting er meget smukke og enkle :)
    Kh

    SvarSlet
  24. Sikke en smuk give away! Jeg vil gerne være med!
    Kh Karen

    SvarSlet
  25. Dem vil jeg da rigtig gerne vinde. De er rigtig flotte.

    SvarSlet
  26. Her vil jeg rigtig gerne være med. Sikke en lækker gave ud sådan udlodder :o)

    ann.shina.kabel.wadland@skolekom.dk

    SvarSlet
  27. Sikke en fin give away! Jeg vil rigtig gerne være med :)

    SvarSlet
  28. I'm in... Kan lige se hvordan sættet vil klæde mit spisebord;)
    God påske..
    Kh Anne Sofie(fie.kirusis@gmail.com)

    SvarSlet
  29. Super fine.
    keolesen@privat.dk

    SvarSlet
  30. Hvor er de fine, og vil helt sikkert pynte til hverdag og fest, hvis man var så heldig :)
    majbrit.sogaard@gmail.com

    SvarSlet
  31. Så lækkert. Må gerne finde vej til mig ;o) Kh Sanne (sanne@smykkefryd.dk)

    SvarSlet
  32. Hvor vil jeg gerne vinde det (:

    kathleen@cabboss.dk

    SvarSlet
  33. Jeg er sandelig også med.

    SvarSlet
  34. Jeg vil også rigtig gerne være med! :D

    Kh Christine

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne være med:)

    SvarSlet
  36. sikke et skønt sæt, gerne med:)

    SvarSlet
  37. Så fint et sæt.
    Mettelyngholm@live.dk

    SvarSlet
  38. Jeg vil mægtig gerne vinde :)

    SvarSlet
  39. Hvor er de smukke, jeg er meget gerne med :)

    SvarSlet
  40. De flotte glasting må meget gerne flytte ind hos mig ;)

    SvarSlet
  41. De er bare SÅ smukke. Jeg elsker (stort set) alt fra Holmegaard :-)

    SvarSlet
  42. Elsker bare bare formen! Og de svage farver.
    God påske :)

    SvarSlet
  43. Det var da nogen skønne glas! Lige mig.. :)
    God onsdag!
    Ajnat.dk

    SvarSlet
  44. Det ville passe rigtig godt med vores øvrige Holmegaard--ting
    Håber jeg er heldig

    SvarSlet
  45. Rigtig fin serie, passer godt ind herhjemme :-)

    SvarSlet
  46. Fine fine fine sager:) De må også meget gerne flytte ind hjemme hos os:)

    SvarSlet
  47. De er så fine. Vil meget gerne være med:)

    God påske

    SvarSlet
  48. De er fine!! Dem vil jeg meget gerne eje :-)

    SvarSlet
  49. de er bare rigtig fine, de vil helt sikkert også pryde herhjemme :)
    jeg er allerede fast læser hos dig.
    marolledesign @ gmail . com

    SvarSlet
  50. Fine sager ;o) Jeg er med....

    SvarSlet
  51. Jeg er også klart med i puljen :)
    Skøn serie, enkelt design og smukke farver!
    Libbie_melchart@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Flot Give Away. Elsker det enkle udtryk, så jeg vil gerne lege med ;o).

    God påske.

    Pia_skytte(a)hotmail.com

    SvarSlet
  53. Det er nogle skønne glas, dem vil jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  54. Jeg er med.

    evaelberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  55. Helt klart med
    hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  56. Lige noget for mig :) :) det er smukt

    Lisa.lindgren@live.dk

    SvarSlet
  57. Jeg vil meget gerne være med! Er vild med Holmegaards smukke ting!

    SvarSlet
  58. Nej, hvor er de bare super super smukke. Dém er jeg helt vild med og ville godt nok gerne vinde.

    dotlea(og et snabala)gmail(punktum)com

    SvarSlet
  59. Ih, de er fine - vi kunne også godt trænge til nye :-) Og så kunne det være en rigtig dejlig fødselsdagsgave (jeg fylder år den 14 april)
    Håber jeg bliver den heldige...

    karinabilstrup@gmail.com

    SvarSlet
  60. Hvor er de fine, de kunne bestemt pynte på mit spisebord:)

    SvarSlet
  61. uhh de er fine...
    Jeg X´er finger

    SvarSlet
  62. Det ville da være en skøn påskegave til mig selv :-)

    nadiawittushouman(a)gmail.com

    God påske :-)

    SvarSlet
  63. Uf hvor lækker ;0). Jeg vil gerne være med i kampen om at vinde din fine give away!

    Kram (Maria)

    SvarSlet
  64. Rigtig fint sæt :-) jeg er helt klart med! :-)

    God Påske

    malene@teamgammeltoft.dk

    SvarSlet
  65. De var otroligt flote så jeg er gærne med :)
    God Påske!
    annasepost26@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Sikke fine sager.
    Dem ville jeg gerne vinde :-)
    /akh@os.dk

    SvarSlet
  67. Sikke da en lækker give away - de ville være fine hjemme hos mig

    SvarSlet
  68. Så fint :) jeg er med!
    Louise-kaer@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Hvor er de bare fine.... Jeg er også med :o)

    pia301080@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Vil rigtig gerne være med, - og hvem ved; være den heldige...?! rikkeriks85@gmail.com. GOD PÅSKE!

    SvarSlet
  71. Virkelig fine! Jeg vil rigtig gerne være med!
    Kh Louise

    SvarSlet
  72. Hold da magle hvor er det et lækkert design. Det må gerne blive mit <3

    Kh Julie

    juliabsn@hotmail.com

    SvarSlet
  73. Står og mangler glas og disse er da bare perfekte!! Håber de blir mine �� mvh stine. stinehartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Så smuk en serie de har lavet der :o) Kunne også godt trænge til at få skiftet Ikea glassene ud..
    Et vinderlod denne vej tak ;o)

    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  75. Så fint!

    vibekeschneider@yahoo.dk

    SvarSlet
  76. Jeg kan dælme godt forstå at du er vil med det - det er jeg også! især glassene! de er så flotte i formen! og fine farver uden at være for meget!
    jeg krydser fingre.

    Christina S.Thomsen

    ga-stiina(a)hotmail.com

    SvarSlet
  77. Håber jeg er heldig :)

    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Rigtig fin præmie - den måtte godt blive min!

    God påske.

    Kh Louise.

    SvarSlet
  79. De er så fine.
    Metchenh@hotmail.com

    SvarSlet
  80. Den her give away MÅ jeg da bare være med i :o)

    Marlene_overbye@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Det er super lækkert <3
    Sarahjerming@yahoo.dk

    SvarSlet
  82. Wauw hvor er de flotte - jeg er med:-)
    mmp@multiline.dk

    SvarSlet
  83. De er rigtig fine:) jeg er også frisk

    SvarSlet
  84. Nøj, hvor fint.
    Håber jeg er heldig

    M-lhc@hotmail.com

    SvarSlet
  85. Det er min mands fødselsdag d. 9! Der må jeg da være heldig:)

    SvarSlet
  86. Næhhh hvor fint - dem vil jeg gerne vinde :-)
    tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  87. Jamen, jeg er da helt sikkert nødt til at være med:):)

    SvarSlet
  88. Wow hvor lækre! Dem vil jeg vinde:-) krydser alt!! God påske:)

    SvarSlet
  89. ihh hvor fint! håber jeg er den heldige.

    im in:-)

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  90. JEG ER GJERNE MED.

    MARIE ELISE
    HVITLYKKE@GMAIL.COM

    SvarSlet
  91. Smuk gevinst som jeg krydser fingre for bliver min.

    unikarina (@) unikarina . dk

    SvarSlet
  92. Hej...
    Jeg er hermed fast læser på din blog, for sikke da en fantastisk blog, den glæder jeg mig til at følge fremover.
    Mvh pernille

    SvarSlet
  93. Ja tak det vil jeg gerne vinde. Så smukt.

    Janni

    SvarSlet
  94. Det er virkelig et flot sæt :)
    natasjams@hotmail.com

    SvarSlet
  95. hvor fint!

    frejacb@gmail.com

    SvarSlet
  96. så fine - deltager gerne. Helle@andco.dk

    SvarSlet
  97. Hej det passer lige til mig
    rahbek-petersen@stofanet.dk

    SvarSlet
  98. Ih, hvor fint, står jo netop og mangler en glaskaraffel- jeg er med :-)
    mvh Jela
    jelabaunegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Det er så smuk det sæt, jeg deltager gerne i konkurrencen om det :)

    SvarSlet
  100. Det er så utroligt smukt design, og det må hellere end gerne få en plads hjemme hos mig!
    le-fox@hotmail.com

    - Anne-Sofie

    SvarSlet
  101. Uh nogle lækre former! - her x's!

    SvarSlet
  102. Er vild med formen (0:
    Sannepkunst@live.dk

    SvarSlet
  103. Kan vist lige nå at være med : )

    SvarSlet
  104. Ej...Det sæt ville jeg elske at eje. Så fint det er.
    hencarpost@hotmail.com

    SvarSlet
  105. Future glassene er så fine, dem vil jeg meget gerne vinde til at drikke en masse vand af!

    SvarSlet
  106. HOLD nu op jeg er forelsket... de skal da bo hjemme hos mig

    SvarSlet
  107. Usj - de måtte gerne bo hos mig! Har lige ryddet op i skabet, og der er maser af plads til det fine sæt.

    KH Anna

    SvarSlet
  108. Smukke glas..


    Anitaholstjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Hvor er de smukke.
    Så dem lige "in action" i et indlæg hos Carla's cafe.. Dem ville jeg sååå gerne eje! Har det på samme måde som dig med IKEA-glassene.

    Kh Nikoline.

    www.boligtendenser.blogspot.com

    SvarSlet
  110. hvor er det bare lækkert!
    Katrine højer
    katrine_ringsted@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Så smukke, de må gerne komme hjem til mig:-)

    SvarSlet
  112. wow! hvor er det fint - jeg kan lige nå at deltage :) pernillerachlitz@gmail.com

    SvarSlet
  113. Jeg vil også være med. Vh Jannie (jannie-r@hotmail.com)

    SvarSlet
  114. Dejlig give away ... jeg ville da gerne vinde :)

    SvarSlet
  115. Skulle man lige skynde sig og smide et lod. Det er jo en super give-away!

    SvarSlet
  116. Haha, så fik jeg endelig klikket mig ind til at være en fast læser! For det har jeg faktisk været noget tid - skøn blog, du har, Ninna. Og Jeres nye hus ser jo så fantastisk ud :)

    stinemj@gmail.com

    SvarSlet
  117. Meget gerne være med. Lenekristine@ofir.dk

    SvarSlet