søndag den 1. april 2012

God feriestart

Jeg har været på årets første loppetur, og blandt andet fundet en fin stol til 30 kr.
Jeg har hygget, grint og snakket med gode veninder, og spist hjemmelavede burgere med min dejlige lille familie!
Håber I andre har nydt weekenden/begyndelsen på ferien(til dem der er så heldige)
I morgen skal jeg med Kim på date, vi glæder os ret meget....

Min nye stol, der lige skal betrækkes om!

Fin pingvin, der dog var helt ny, men virkelig skøn synes jeg. Og fin lille vase der også blev loppet i går!

Go' morgen!!


14 kommentarer:

  1. Din stol ligner næsten den jeg også fandt på loppemarked idag.. Jeg slap nu med 20 kr. :0)
    Regner med at lavet et før og efter indlæg inden længe..

    Kram Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej der var du skisme heldig:-)
      Har du nogle ombetrækker tips i ærmet, så sig endelig til:-)
      Kh

      Slet
  2. Ej, hvor hyggeligt med loppetur:) Hvor var du henne? Stolen er rigtig fin. Min bror har en lignende fra vores Opa.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk helt i Herning, noget der hedder "stumpmarked", men det var i messehallerne, så meget stort og organiseret. Det var ikke stedet at gøre et ægte kup, men der var smukke ting overalt, til lidt dyre priser! Jeg fandt dog nogle ting til rimelige penge:-)

      Slet
  3. Wow, så fedt du har indrettet dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anna, det er jeg glad for at høre;-)

      Slet
  4. Super flot indretning (og gode loppefund)! Træstolen i baggrunden har jeg spottet et par steder rundt i verden og forelsket mig lidt i, men ved du, hvem der har tegnet den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Sofie, det ved jeg desværre ikke, tror nu ikke det er noget fancy, og der findes sikkert en del udgaver af denne type stol:-) Man sidder utrolig godt i den!

      Slet
  5. Sikke et lækker stol og et kup til pengene. Den ser rigtig skøn ud med lammeskindet og glæder mig til at se hvilket stof du vælger til at ombetrække med :o) også dejligt med ferie, venindehygge og date :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Shina:-) Åh ja, men hvis jeg kender mig selv ret, så går der nok en rum tid før der kommer nyt betræk på.... håber jeg kan overraske mig selv på den konto og få det gjort snarest:-)

      Slet
  6. Sikke et kup! Fed stil du/I har og jeg må lige tilføje at jeg elsker thehætten ovenfor:-) Hvor er din vægkalender fra?? - Sikke alle de ting jeg pludselig mangler efter et besøg på din blog ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Laura, hvis du klikker på fanen FAQ, kan du nederst på siden se mere om kalenderen:-)
      Og tusind tak for de søde ord, det gør mig meget glad:-)

      Slet
  7. Du har altså bare det fineste hjem, og stolen er da virkelig et genbrugsfund, der vil noget:).. Og så har du lige bestemt, hvad vi skal have til aftensmad;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha ha, man bliver altså heller aldrig træt af en hjemmelavet burger:-)

      Slet