torsdag den 26. april 2012

Håbets farve

Grønt er både godt for øjenene, og også håbets farve, er det ikke sådan man siger?
Jeg har i noget tid været i gang med at søge job, det er dog ikke noget der fylder på bloggen, og det er helt bevidst! Min blog er mit frirum, mit sted hvor smukke ting, gode oplevelser og skøn inspiration finder sted. Ikke desto mindre, kan det være svært, altid at holde det ene fra det andet, og min hjerne er meget optaget af job-delen i disse dage! Jeg håber jeg snart får afklaring på nogle ting, og indtil da, så vil jeg glæde mig over nyt tøj og fødselsdag i weekenden;-)


Både bluse og halskæde er fra COS
TAK for de mange dejlige beskeder på mit indlæg om mad og planer, jeg skal nok svare tilbage;-)

Rigtig dejlig torsdag til Jer:-)

22 kommentarer:

  1. Må man være nysgerrig og spørge hvilken form for arbejde du søger?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må man:-) Jeg er uddannet tøjdesigner, men som tiderne er, så søger jeg også i lidt andre retninger! Især webshop og butik! Og tusind tak for link, det er rigtig sødt af dig:-)

      Slet
  2. Jeg har forresten lagt min nøglesnor på nu...og linker til din shop ; ) - håber det kan give dig lidt arbejde her og nu : )

    SvarSlet
  3. grøn er da din farve! Brandflot:).. Jeg krydser fingre for snarlig afklaring..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina, jeg var lidt i tvivl da jeg stod med den i går i butikken, men havde sådan lyst til at prøve en, for mig, helt ny farve:-)

      Slet
    2. Den klær' dig i hvert fald. Jeg har selv for nylig købt en trøje i samme farve - og den første nogensinde i mit garderobeskab:)

      Slet
  4. Flot trøje! Håber det bliver en rigtig god fødselsdag i weekenden. Glæder mig til at besøge jer på tirsdag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Julia:-) Vi glæææææder os også til tirsdag:-)

      Slet
  5. Skøn farve. Må den bringe masser af held og lykke din vej.

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn farve til dig, den står rigtig fint til dit mørke hår. Dejligt outfit i det hele taget...Håber du får en rigtig god fødselsdag og at du snart finder afklaring :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Shina:-) Jeg er faktisk også blevet rigtig glad for den, nogen gange skal man bare kaste sig ud i noget nyt:-) Og ja, jeg håber også snart jeg kan få afklaring:-)

      Slet
  7. Hej Ninna :) Jeg har først lige opdaget din blog for en uges tid siden, og synes den er skøn :) Men da jeg så billedet af dig i dag, kunne jeg se, at jeg jo kender dig - tilbage fra Salling tiden, da du var afløser på Lauder. Sjovt, så lille verden nogen gange er. Håber du har det godt. Kan jo se du har fået dig en lækker lille gut :) Held og lykke med din jobsøgning. Kram fra Helle (YSL og Lauder)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle,
      Nej hvor sjovt:-) Ja, det er skisme da ved at være nogle år siden:-) Bor du stadig i Århus? Jeg har det rigtig godt, og ja der er kommet både mand og barn til siden dengang:-) Jeg håber også du har det rigtig godt:-)
      Kram

      Slet
  8. Ej hvor sjovt - har netop stået og prøvet den fantastiske trøje men måtte erkende at den måtte udskydes til næste måned...men det er også lige om lidt!......:D
    Og ja jeg har det ligesom dig - bloggen er et lille univers fyldt med gode og smukke ting - knæk og bræk med ansøgningerne....håber du snart finder noget. Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er nødt til at eje den Jeanette, den er så skøn:-) Jeg synes virkelig man får meget kvalitet for pengene i COS:-)

      Slet
  9. Hej Ninna.

    Min søster havde fødselsdag i går hvor jeg gav hende den fine thehætte som du har syet. Hun blev vildt glad og ikke mindst overrasket. Hun kommenterede også leostoffet, da hun selv havde overvejet at købe en, men du havde ik mere stof, så derfor gjorde hun det ikke. Endnu engang tak for hjælpen og tak for en god handel.
    Og held og lykke med jobsøgningen.
    VH Tina.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej TIna,

      Det er jeg vel nok glad for at høre:-) Jeg håber hun havde en god fødselsdag:-)

      Kh

      Slet
  10. Hvor ser du skøn ud! Held og lykke med jobsøgningen....

    Charlotte

    SvarSlet
  11. grønt håb! dejligt. held & lykke med det hele - og tak for en dejlig blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de fine ord Linda, det betyder meget:-)

      Slet