lørdag den 7. april 2012

Wants

Jeg har det altså med at sidde og drømme mig til en masse shopping for tiden! Jeg har lyst til at skifte ALT ud i mit skab (lige med få undtagelser....) Kender I det??

Det her sæt gad jeg godt at få ind i mit skab, sandalerne har jeg faktisk købt, men jeg kom til at bestille dem til min gamle adresse (da den allerede var indtastet på ASOS, jeg var lidt for hurtig!), så nu må vi se om de nogensinde når frem, jeg håber det virkelig....

Jeans er fra www.hogm.dk, sandaler fra Sam Edelman fundet på ASOS, Halskæde er fra Stig P, find den her, clutch er fra Wood Wood fundet her, sweatshirt er fra Maison Scotch fundet her 
Vi får gode venner på besøg i morgen, så vi fortsætter påskehyggen lidt endnu:-)

Jeg trækker en vinder af min give away på mandag, og jeg er rigtig tæt på de 400 læsere, det er jeg vildt stolt af og glad for, tak fordi I læser med:-)

12 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt! Jeg sidder også og surfer rundt og drømmer om alle de ting der gerne måtte flytte ind i skabet - og specielt nu hvor jeg lige er startet på arbejde igen efter min barsel...
    Jeg købte også et par Sam Edelman sandaler sidste år - dem med nitter på hælen og leo-sål. De er så fine:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, de er også bare MEGA fede... De her er egentlig også meget glam til min smag, men der er et eller andet over dem synes jeg! De er for meget på den gode måde:-)

      Slet
  2. Sådan har jeg det også, så tak for den fine inspiration! Og lækre ønsker du viser frem. Jeg krydser fingre for, at sandalerne finder vej til jylland :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Ja, håbet er vist ikke helt ude, med alle helligdagene kan de måske komme i næste uge, jeg krydser og krydser:-)

      Slet
  3. Jeg har købt rosa jeans fra Asos, og selvom de er laaaangt udenfor min comfortzone, er jeg rigtig glad for dem!
    Og så ønsker jeg mig også en stor, markant halskæde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også ret vovet for mig med lyserøde jeans, men synes bare de er så fine:-) De her fra H&M tror jeg så er for lavtaljede til min figur, hvordan er dem fra ASOS?

      Slet
    2. Dem jeg har købt har normal/høj talje. Netop af den årsag styrede jeg udenom h&m's, jeg kan ikke fordrage lavtaljede bukser.

      Slet
    3. Jeg har det på samme måde som dig:-) tak for Asos tip:-)

      Slet
  4. så har jeg meldt mig som fast læser af din skønne blog...det bliver jeg jo nød til når jeg altid lige skal ind og se om der er kommet et indlæg.... skøne skøne indrettings forslag ider og ELSKER dine inspirations indlæg... vi har nemlig meget samme smag...:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak:-) det var en dejlig kommentar at få:-) Du er mere end velkommen:-)

      Slet
  5. Kender det alt for godt. Kan ikke engang tillægge det foråret, regnvejr eller andre ting. Det er en craving året rundt og uanset vejret :o)
    Har en stor passion for statementhalskæder og har et indlæg klart i løbet af næste uge om min lille samling :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er også en helårsafhængihed for mig...SUK!! man burde være født med en guldske i r....;-)
      Glæder mig til at se dit indlæg om statementhalskæder:-)

      Slet