søndag den 22. april 2012

Køer og skønne damer

Jeg har haft en forrygende weekend, intet mindre!!
Jeg var med på en fantastisk hyttetur (det meste af weekenden), og så har jeg været med min lille familie til Øko-dag i Rønde, vi kom kl 10, og gik igen ved 11 tiden, der var der så mange mennesker at jeg fik klaus, og Sylvester var giga træt! Han havde sit livs oplevelse, og blev totalt forelsket i køerne... hans jakke var helt våd af ko-savl til sidst:-)
Så nu har vi fået en lille bondemand på matriklen:-)
Kreahygge med skønne damer, er godt for sjælen, humøret og frisuren, TAK:-)






Mejses smukke minput patchwork, SÅ fint:-)


Nu vil jeg smide mig i sofaen med min søde mand og se DIRCH, jo jo, vi er stadig totalt bagud på filmfronten!!
God søndag:-)

7 kommentarer:

  1. Hold da op, så kørte du næsten hele vejen retur i dag til ko-dag? Sylvester ser så sød ud. Jeg nåede desværre ikke afsted, men Ingrid var med far og det var en fantastisk oplevelse for hende. Der var også helt ufattelig mange mennesker.

    Det var en fornøjelse at ses igen! Jeg nød hvert et minut og er bare så ualmindelig træt nu. :) Og den fine kosmetikpung har jeg nærmest kælet for siden, fnis!

    SvarSlet
  2. Aijjj...jeg er altså bare vildt misundelig på alle jer blogkvinder som havde sådan en fantastisk krea-hyggetur :)Skønne billeder :)

    SvarSlet
  3. Selv tak. Hvor var det dejligt at se dig igen :-)

    SvarSlet
  4. Det var så hyggeligt! Tak for køreturen hjem, med hvin, gys og gode snakke ;)

    SvarSlet
  5. Jeg er simpelthen bare så glad for at have lært dig at kende.. Jeg synes du er SÅ dejlig, og det er meget sjovt vores historie lige nu er så ens... Er sikker på at der venter os meget gode ting!! Tusind tak for nogle hyggelige timer - og tak for morgenmad!! Klem

    SvarSlet
  6. Tak af hjertet. Kan kun istemme mig damernes ord, og sige at det er skønt at have lært dig at kende. Glæder mig til mere samværd - og gerne med sprut i glasset.

    /Louise

    SvarSlet
  7. Tak for sidst, Ninna:) Vi må snart ses igen!

    SvarSlet