mandag den 23. april 2012

Legetøj og pudebetræk







Jeg har vist tidligere nævnt at Sylvester er fuldstændig vild med ALT der har med biler at gøre. Han har nogle til sandkassen, og de skal helst arrangeres på den helt rigtige måde!
Det fine tog i træ har min svigerfar lavet. Det var faktisk en julegave, jeg har bare ikke fået det vist frem endnu! Det er også først nu at Sylvester virkelig kan bruge lang tid på at lege med det. Hele lokomotivet kan skilles ad! Det er et fantastisk stykke håndværk, og jeg kommer nok til at vise det frem igen:-)

Jeg får tit henvendelser vedrørende bestillinger på de ting jeg laver, det er jeg rigtig glad for:-) Man kan altid skrive på min mail ninnarahbek@gmail.com, jeg svarer så hurtigt jeg kan:-)
Pudebetrækket i pepper print laver jeg gerne på bestilling, det er lagt i min SHOP, og du kan selv vælge mellem 3 størrelser.
Jeg har også lavet en ny make up pung

Jeg arbejder på et indlæg om madplaner og madlevering:-)

Rigtig god mandag til Jer skønne mennesker der læser med;-) (ja, også til dem der ikke gør....:-))

9 kommentarer:

  1. Wow - ja sikke et fantastisk stykke håndværk!
    Lækkert at have noget så specielt med en masse kærlighed lagt i det..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi er også ret imponerede:-)

      Slet
  2. Tilslutter mig Pernille ovenfor- det er virkelig legetøj af den gode slags:-) Jeg var lige i shoppen og lure efter en pude med dyreprint, men øv... Jeg må være noget hurtigere næste gang:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bringer stor glæde her ihvertfald:-)
      Ja, desværre så er det udsolgt, det der leo print har været et hit:-)

      Slet
  3. Hvor er det et lækkert tog! og jeg er også vild med de fine snurretoppe ( ? tror jeg det er ..) den har på ladet.
    God mandag til dig også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) og det er nemlig snorretoppe, også lavet af min svigerfar:-)

      Slet
  4. Lækre sager det hele - fantastisk at have et stykke legetøj hvori der er lagt kærlighed, sved og tårer. Og så er jeg ret vild med at børnelegetøj ikke bare skal være plastik :)

    SvarSlet
  5. Altså den Melly-pung er bare lækker. Jeg har ikke set printet før, men hvor er det fint.
    Sådan et indlæg om madplaner og madlevering vil jeg rigtig gerne læse. Det er altid dejligt med ny inspiration...Synes tit man kommer til at køre i de samme 10 retter. Madlevering kan dog ikke blive aktuelt her, da jeg spiser specialkost, men tit kan diverse retter justeres lidt så de passer og så får man jo inspirationen alligevel :)

    SvarSlet
  6. Wauw hvor er det fint det tog. Det er da helt vildt. Min søn er også begyndt at blive meget meget interesseret i biler. Det er det eneste der duer lige nu :)

    /Stine

    SvarSlet