mandag den 16. april 2012

Malerier


Da min blog var helt ny, lavede et indlæg med nogle af mine malerier, som du kan se her! De hang til udstilling, og to af dem blev ikke solgt. De har boet hos os siden, men nu har jeg faktisk besluttet at sætte dem til salg.
De måler begge to 100x80 cm, så de er ret store.
De koster 1500 kr pr stk, og man må gerne låne det hjem på prøve i en uges tid eller to for at se om det passer ind:-)
Jeg bor tæt på Århus, og tænker at de skal afhentes, jeg har ihvertfald ikke lige mod på at sende dem med postdanmark! Skriv gerne på min mail ninnarahbek@gmail.com hvis du er interesseret:-)

COWBOY

Her ses "COWBOY" i vores nye hus


SOLGT
KRONHJORT

11 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte...kan især godt lide det med cowboy og hest.

    Har forresten lige et spørgsmål, som jeg håber du kan svare på. Når du svarer på en kommentar, så bruger du den funktion, som får dit svar til at figurere lige under kommentaren. Spørgsmålet er, hvordan får du funktionen aktiveret? Jeg kan simpelthen ikke greje det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Shina:-)
      Jeg har skrevet til dig på din blog:-)

      Slet
  2. Årh hvad, du er dygtig!! Den med cowboyen er jeg ret verliebt i. Skal lige vise den til kæresten, for måske det skulle hænge over vores seng. Jeg kan se det for mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. TAAARK:-) Du siger bare til, I kan få det lidt på prøve hvis det er...

      Slet
  3. Hvor er de vel nok fine!

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de seje!! Er vild med det pink på kronhjortebilledet - men er tosst med cowboyderen;)

    SvarSlet
  5. Hold op nogle fine billeder, er ret vild med begge men har dog kun plads til et, det ville være perfekt i vores stue. Der er bare lige et problem, jeg bor i Nykøbing Sj og kommer ikke lige forbi Århus:( Har ikke selv en blog men har set din blog før, virkelig en inspirerede blog og fine ting du laver:)
    Mvh Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marie, sådan en kommentar gør mig bare helt vildt glad;-)
      Vi kommer jo ind i mellem til Kbh, hvor langt er der til Nykøbing Sj derfra? det kunne jo evt være en mulighed?
      Du kan sende mig en mail på ninnarahbek@gmail.com hvis du er interesseret:-)

      Slet
    2. Har sendt dig et par mails:)
      Vh Marie

      Slet
  6. Hej Fru Schou,
    Er de sorte figurer lavet ud fra en skabelon? Det har en fed effekt!! :)

    SvarSlet