søndag den 15. april 2012

NYT i shoppen

Jeg har lavet lidt nyt til shoppen, da jeg har fået et par henvendelser på tehætten, har jeg lavet et par stykker der er til salg lige HER. Jeg har ikke mere leo stof, men jeg synes faktisk de 2 nye udgaver er mindst ligeså fine, hvis jeg selv skal sige det:-)
Der er også et par suttesnore lige HER, den med elefanterne er der kun 1 af! (jeg har sat prisen op til 65 kr, ellers kan det dårligt betale sig for mig:-))
Mine nøglesnore er i øjeblikket udsolgt, jeg venter på nye nøgleringe, men jeg har flere nye farver i støbeskeen, hvis der altså stadig skulle være nogen der har lyst til et friskt farvepift på nøglerne:-)




Jeg har også nye make up punge i støbeskeen, jeg har er fyldt med insspiration i disse dage, så jeg prøver at følge med mit tankemylder:-)
God søndag derude:-)

12 kommentarer:

  1. Smukke sager, Ninna! Især den ternede tehætte er så lækker:) Vi ses snart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, og ja vi ses om lidt:-)

      Slet
  2. Sikke lækre sager. Kunne nu også forestille mig at makeuppungen ville være skøn i det ternede stof og quiltet i enten neongul eller neonpink. Glæder mig til at se hvad du finder på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja, det lyder som en fin kombi, kan være jeg skal se nærmere på det:-)

      Slet
  3. Hvor ser det fint ud.
    Jeg glæder mig til at se makeup pungene, sådan en mangler jeg nemlig.
    Jeg modtog nøglesnoren med posten igår. Den er skøn og allerede taget i brug.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi:-) Dejligt at høre du er glad for nøglesnoren:-)

      Slet
  4. Åh Nina hvor du dog frister hele tiden - ELSKER din stil....meget inspirerende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK Jeanette:-) Jeg kan kun sige i rigtig meget lige måde;-) Men du har jo desværre ikke en shop... har ellers drømt om mange af dine hæklerier;-)

      Slet
  5. Det er så dejlig inspirende at kigge ind hos dig, kommer forbi hver dag for at se nyt :o)
    Tænker tit at jeg selv skal have en blog, men så har jeg jo ikke tid at kigge ind hos jer andre hver dag ;o)
    Mvh. Katja

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak for den søde kommentar Katja:-) Jeg sætter stor pris på at du vil følge med her:-) og sig da endelig til hvis du begynder at blogge en dag:-)

      Slet