torsdag den 5. april 2012

Påskedage

Vi har allerede haft nogle tophyggelige påskedage, med både besøg af venner og familie!
Sylvesters farfar har lavet en sandkasse til ham, dem af Jer der har læst med noget tid, ved jo at han er temmelig sej med det der træ, og sandkassen synes jeg bare er noget af det fedeste!
Vi har spist, hygget, og jeg har loppet lidt....


Svigermors fiskerand, nammenam!

BRRRRUMMMM, Sylvester holdt lige styr på skruerne!


Gul smørboks, fundet på lobbis! Jeg elsker den:-)
Jeg har fået troldegrene fra Sylvesters oldemors have.

Verdens flotteste sandkasse! Og baggruden, ja den er stadig ret byggepladsagtig....

TAK for den store opbakning der indtil videre har været til min give away med Holmegaard, hvis du endnu ikke har deltaget, kan du gøre det HER, jeg trækker 2 vindere på mandag:-)

Glædelig påske;-)

6 kommentarer:

  1. Det ser ud til I har nogle dejlige påskedage. Og den fiskerand, kan du ikke lokkes til at give opskriften videre her :)?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk ikke engang selv opskriften, men jeg skal nok lige høre om vil af med den;-) Den er på min top 5 af livretter:-) Min svigermor er fra Grønland, så hun kan noget med fisk:-)

      Slet
  2. Dejlige billeder. Fortsat god påske. Jeg krydser fingre for sandkasse-vejr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina:-) Det ser ud til at solen kommer lidt frem i dag, SKØNT!!

      Slet
  3. Umm... fiskerand, avokado og laksewraps(?). Så kan vist ikke blive meget mere påske-lækkert :)

    SvarSlet
  4. Altså hvis du har fremtryllet en opskrift på den fiskerand, så er jeg også meget interesseret, den ser frygtelig god ud :o)

    SvarSlet