onsdag den 4. april 2012

Selma My

Jeg har lånt mig til den fineste lille model, nemlig Selma My der ser så sød ud med sin hue. Selma My's mor Maria, har været så sød at tage et billede af hende med en af "mine" huer, så man kan se huen på. Jeg synes nemlig det er den yndigste hue til piger.
Jeg har selv brugt dem i babystørrelse til Sylvester, men det kan godt dele vandende lidt, da mænd (Kim!) kan mene at det er en lille kyse til piger!!! Jeg har lidt huer tilbage i min shop, der fint kan holde ørene varme i det lidt blæsende forårsvejr vi har for tiden:-)
I kan se flere billeder af Selma My her


Tusind tak for hjælpen Maria og Selma My:-)

4 kommentarer:

  1. Skønt billede, skøn model & ikke mindst en SKØN hue ;O)

    SvarSlet
  2. Det var i hvert fald så lidt ;) Rigtig fint indlæg om My'en!! Kram

    SvarSlet