fredag den 27. april 2012

Stofsalg

Jeg har ryttet lidt op i mit stof i dag, og har lidt jeg sætter til salg, da bunkerne ellers bliver for store:-)

Jeg har lavet pakker med mellemstore og mindre stykker. Jeg har altså ikke målt dem, men der nogle gode store stykker i alle 3 pakker.

ALT ER SOLGT!!

Den blå/lilla (vejer 225 gram)


Den grønne (vejer 250 gram)


Den gule (vejer 320 gram)



Hver pakke koster 75 kr inkl porto, alle 3 sælges samlet for 180 kr inkl. porto

Skriv til mig på ninnarahbek@gmail.com, og skriv i emnefeltet hvilken pakke du ønsker:-)

6 kommentarer:

  1. Altså hvis du har lyst til at sælge den med bladene på nederste billede alene, så er jeg klar:)

    SvarSlet
  2. se, dér var jeg lidt for langsom - det med færgen er da noget så fint!

    SvarSlet
  3. Og hvis du vil sælge nr 1+2 i det grønne alene. Og nr 1 i det gule, Ja - så vil jeg gerne købe det (hvis prisen passer mig :-))
    Og måske det brune fløjl...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal lige vide størrelserne på stoffet.

      Slet
  4. Hej Henny, det hele er solgt! Tak for interessen!

    SvarSlet
  5. Det gik da alt for stærkt!!! Øv :)

    SvarSlet