søndag den 15. april 2012

This and that

Billeder fra de sidste dage!
Jeg har shoppet lidt nyt til os herhjemme, en plaid fra Ferm Living, Happy lights lyskæde til Sylvester og lamper til køkkenet (de er ikke sat op endnu, så de bliver vist frem senere.... når det altså engang sker at de rent faktisk kommer til at hænge!!!)

Jeg har fået foræret et gavekort til Footway, en ny webshop med bunker af sko, jeg har brugt det på nye løbesko, der er ved at komme gang i de gamle stænger igen:-)


Sylvesters farfar har lavet den fineste værktøjskasse



Brød bagt med rugmel og revet gulerod, opskrift fundet HER


10 kommentarer:

  1. Fantastisk lækker plaid, sådan en drømmer jeg også om!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er mere lækker i virkeligheden end jeg lige troede:-) Og rigtig dejligt at den ikke er i uld synes jeg!

      Slet
  2. Skønne sager:) På min ønskeseddel står også en af deres plaider... Det brød ser vildt lækkert ud..

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan du også roligt ønske dig, vi er SÅ glade for den, og så kradser den ikke:-)

      Slet
  3. Skønne sager og fedt med nye løbesko - fuld opbakning herfra til løberiet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte:-) Det er super godt med det løb når man lige er kommet over de første 14 dage, man skal lige over det punkt hvor man føler ens lunger eksploderer og man smager af jern i munden;-)

      Slet
  4. Lækre sager;)

    Syntes dog ikke helt jeg kan genkende farverne helt på lyskæden!?

    Brødet ser lækkert ud, det vil jeg lige se nærmere på...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg byttede nogle af farverne, den var for vild for mig da jeg kom hjem:-) Nu er den kun lys/mørk grå Lys/mørk blå og gul. Jeg skal lige have taget nogle bedre billeder af den snart:-)

      Slet
    2. Den ser rigtig fin ud, som den er nu! Ville nu ellers gerne have set det andet på, det var jo nogle lækre farver;) Men der skal jo heller ikke gå tivoli i den...

      Slet
    3. Det gjorde der lidt nemlig:-) Jeg overvejer en kæde kun med cremefarvede ind til stuen, tror altså det kunne være ret fint!!

      Slet