tirsdag den 17. april 2012

TirsdagsWANTS


Halskæde og hat fra Designers Remix, Bluse og shorts fra American Vintage, taske fra BOYY , og neglelak fra USLU
BOYY tasken har jeg set hos Camille, og det var kærlighed ved første blik, den er netop sprunget op på en direkte 1. plads på min kilometerlange ønskeliste:-) Den hjemsøger mig i mine drømme, og i det hele taget så er det bare tasken jeg altid har ønsket mig, blot uden at vide det.... lige indtil nu!!
Shortsene er så fine i printet, men jeg får vist aldrig selvtillid og/eller ben til den slags benklæder.... men smukke det er de:-) I øvrigt er der ret meget lækkert fra American Vintage, og priserne er a la COS!

Det var lige lidt shoppedrømme fra mig, kan I have en dejlig tirsdag:-) 

7 kommentarer:

  1. Den taske er for LÆKKER! Need it!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja fuldstændig, jeg kan slet ikke få den ud af hovedet heller:-)

      Slet
  2. Hej Ninna !
    Jeg skriver til dig her fordi jeg er i tvivl om du har fået den mail jeg sendte dig den 13 ang. en ledning der var med højtalerne jeg købte.
    Det ser ud til at være en ledning fra Guitar Hero, og det er da ærgerligt for jer hvis i mangler den.
    MVH Jytte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jytte,
      TUSIND tak for din besked, og jeg HAR fået din mail, jeg svarer med det samme;-)

      Slet
  3. Avs det er lækre sager. Fandt faktisk ud af at USLU laver en rigtig fin glimmerlak, som jeg jo søger. Den er fyldt med ret store sekskantede glimmerstykker, så overvejer at tjekke den ud. :)

    SvarSlet
  4. Åh ja, den taske forelskede jeg mig også i hos Camille - den er simpelthen toplækker, men desværre over budgettet pt. Må nøjes med at drømme:-/

    SvarSlet
  5. jeg har også længe længe længe gemt mine ben væk, men jeg tror altså det er i år de skal i shorts igen!! Det er et godt bud de her:)

    SvarSlet