fredag den 13. april 2012

Viborg og lidt nyt!


I går var vi i Viborg hele dagen hos mine svigerforældre. Vi var mest udenfor, der hører nemlig en lille bitte skov med til huset, hvor vi fik fældet et par træer, og nogen fik rodet lidt med nogle sten og blade og hygget i sin farfars værksted!

Kim og Jeg tog også en lille bytur. Jeg elsker at gå rundt i Downtown Viborg:-) Der er hyggeligt og stemningsfuldt!


Jeg har endelig fået købt mig lidt the, og den smager FANTASTISK! Nå ja, og så passer dåsen jo ret godt ind i det gule tema jeg åbenbart kører herhjemme:-)

To bordskånere fundet i genbrug i Viborg til en 10'er

Sten er godt, flere sten er MEGET godt! Hele indkørslen blev omarrangeret!!


Jeg har lavet en ny nøglesnor til mig selv, i det absolut aller aller sidste stof af denne skønne liberty!! Jeg elsker den:-)
Jeg sidder og syr på nye ting til min shop, det blir' godt:-)
Rigtig god weekend:-)

7 kommentarer:

  1. Aj hvor sjovt...bor i Viborg og synes også downtown er dejlig, selv om jeg nu foretrækker din downtown :)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK:-) Ja Århus er også skøn, jeg tror aldrig jeg bliver rigtig træt af at bo her:-)

      Slet
  2. Jeg er en gammel viborg pige elsker bare byen butikkene sørene og Doller bakker..

    SvarSlet
  3. Fundet i genbrug i Viborg!! Kan du SÅ blive ud af mit hood!! :)

    SvarSlet