mandag den 28. maj 2012

Beachboy wear

Det er en stor fejl at vi ikke har fået købt badetøj til Sylvester, og alle butikker har jo været lukket de sidste to dage.... NÅ men nu har jeg bestilt et par, og så er vi forberedt til næste omgang sommervejr!

Her er lidt inspiration til drengenes badetøj


Sæt 1: T-shirt fra COS og badebukser fra H&M
Sæt 2: T-shirt fra COS og badebukser fra Mini Rodini
Sæt 3: T-shirt fra ZARA og badebukser fra ZARA

Det hele er til yderst rimelige priser, og det er de grønne badeshorts jeg har bestilt til S. Jeg synes det er noget af en udskrivning med sådan en helt ny sommergarderobe, så derfor bliver jeg lidt nærig ved tanken om at smide 2-300 kr efter en enkelt t-shirt.

Har i styr på alt sommertøjet?


2 kommentarer:

  1. Det gode ved sommertøj er til gengæld, at det tit kan bruges flere år i træk, fordi børnene kun vokser i længden og ikke ret meget i bredden. Så bliver det bare lidt korte shorts året efter ;) Simon, som bliver 7 på onsdag(!), har stadig ting i sin sommergarderobe, der er størrelse 5/110...

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det er selvfølgelig rigtigt! Så vil jeg se frem til et langt billigere forår næste år:-)

      Slet