søndag den 27. maj 2012

Beachboy



Vi har slet ikke fået købt badebukser endu, stor fejl!! Så S måtte i vandet iført ble og solhat!



Lige et lille tip: Jeg har klippet benene af Sylvesters gamle sweatpants, og nu fungerer de perfekt som shorts! En billig og meget hurtig løsning på projekt NY SOMMERGARDEROBE til barnet!!


Her er lidt stille, men vi er i fuld gang med at nyde sommervejret. Vi har været ved stranden, spist is, grillet på terassen og ellers bare fået sol og sommer for alle pengene:-)

Jeg håber I nyder pinsen, solen, stranden, haven og grillen;-)

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne billeder... Nød Sylvester årets første tur i bølgen blå?

    Tak for en hyggelig formiddag... Det var dejligt at se jer alle igen og din skønne dreng!

    Kram og god søndag!

    SvarSlet
  2. Billedet af jer to er særligt skønt. Ser ud til at have været en dejlig dag! Tak for igår, det var super hyggeligt. Glæder mig til tirsdag :)

    SvarSlet
  3. Hvor er sweatpants'ne blevet super seje, det tror jeg også jeg skal lave til Vincent af hans gamle. Pyt med badebukser, bar numse er endnu bedre:)

    SvarSlet