onsdag den 2. maj 2012

...


Billedet er fra en mark lige ved siden af hvor vi bor, taget i går:-)

Jeg trækker lige stikket ud et par dage, Sylvester har fået det værre, og har her til eftermiddag været hos vagtlægen. Han har lungebetændelse og mellemørebetændelse, og er bare helt træt og slap!

Jeg krydser fingre for at han snart får det godt, og at vi kommer afsted på vores Københavnertur på søndag. Og så vender jeg stærkt tilbage med visning af gaver, update på madplaner og andet godt;-)

Nyd sommeren:-)


14 kommentarer:

  1. God bedring til den bette mand!

    SvarSlet
  2. Åh nej, god bedring til det lille myr.

    SvarSlet
  3. Åh nej, stakkels lille fyr (og Jer). Det er bare det værste når de små er syge.
    Håber han kommer hurtigt på benene igen!

    SvarSlet
  4. Ihh lille stakkel! Rigtig god bedring med ham!

    SvarSlet
  5. God bedring med ham, også god sommer til dig.

    SvarSlet
  6. Det var noget af en omgang med både lungebetændelse og mellemørebetændelse...så er man bare skidt. God bedring.

    SvarSlet
  7. Smukt billede! Rigtig forår!
    Vores datter er lige blevet rask. Først fik hun dræn i ørerne, så Lungebetændelse kombineret med mellemørebetændelse! Det var en hård omgang, og jeg føler i den grad med din dreng og jer forældre!
    Det tog hende en lille uge at komme ovenpå, så der er håb for din tur til KBH ;-)

    SvarSlet
  8. Lige der holdt jeg i dag på min mc og nød det skønne forårssyn :)
    Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  9. Årh håber snart smukke S er på toppen igen!
    Sikke en flot mark! Hvilken skøn gul farve...

    SvarSlet
  10. Det er næsten ikke til at bære når de bliver så syge. Håber medicinen hurtigt virker så han bliver frisk igen.

    SvarSlet
  11. det lyder som det eneste rigtige at gøre. jeg x'er fingre for, han snart er på toppen igen. det er ikke til at holde ud, når de små udkårne er syge.

    SvarSlet
  12. Åh nej, god bedring med ham. Der er ikke noget værre end syge børn. Håber snart han kommer over det.

    SvarSlet
  13. Hej! Tillykke med din blog, du har gjort et stort stykke arbejde! Af den måde, foreslår jeg du tjekke dette stykke http://www.bocadolobo.com/coolors/boulevard.html , den måde, det blander moderne kunst med klassiske, det er imponerende! Jeg tror du vil elske det ;)

    SvarSlet
  14. Tusind tak for alle Jeres god bedring ønsker:-) Det varmer:-)

    SvarSlet