tirsdag den 8. maj 2012

Flere gaver





Tusind tak til Maiken for de mange smukke knapper, jeg glæder mig til bruge dem:-) Og så glæder jeg mig til at gøre gengæld:-)
Et par gaver (som jeg i øvrigt godt kan anbefale andre at ønske sig:-)) En super flot Essie neglelak, i en dejlig mintblå sommerfarver, og bogen RUM FOR RUM, som, i følge min gode veninde, er en meget udvidet udgave af BoligLiv! Jeg synes faktisk den er endnu bedre end det, den rammer min egen smag ret godt, og jeg er vild med variationen i de mange boligbesøg!

Jeg er alene hjemme med Sylvester i de her dage, Kim er på kursus i Kbh næsten hele ugen, og vi skulle jo have været med! Men der kom lige lidt sygdom i vejen jo....  Han er heldigvis i vugger i dag, og det er vist godt for alle.

8 kommentarer:

  1. Skønne, skønne gaver. Bogen købte jeg også for et tilgodebevis i boghandleren og jeg er helt vild med den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er nemlig super fed:-)

      Slet
  2. Super fint TAK billede og den bog vil jeg da lige kigge nærmere på :)Kender godt det der med, at både barn og voksne kan have godt af at få en lille "hviler" hver for sig efter sådan en gang sygdom.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Shina:-)
      Ja, det er SKØNT når hverdagen igen kører normalt, ihvertfald hvis alle skal bevare forstanden;-)

      Slet
  3. Sikke nogle fede fede knapper!
    - og tror da osgå jeg lige skal en tur forbi og kigge nærmere på bogen.
    Der er ikke noget som syge børn der kan ændre ens ellers så gode planer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige præcis, tiden går nærmest i stå!! Og ja, du kan roligt kigge nærmere på den bog, og så er den ikke vanvittigt dyr!

      Slet
  4. Må man spørge, hvilken farve den koralrøde fra Essie er? Og den koral/orange fra Chanel til højre? De ser så lækre ud de farver! Tusind tak og kh Mette

    SvarSlet
  5. Velbekomme. De har været hyggelige at lave.

    Tak for tippet med bogen. I første omgang har jeg reserveret den på biblioteket, men den måtte nu også gerne stå permanent på min hylde.

    SvarSlet