mandag den 7. maj 2012

Gave No. 2






Jeg viste Jer jo gave No.1 HER, og jeg er altså virkelig blevet forkælet i år, for her er gave No.2 fra min søde mand:-) Det var kærlighed ved første blik, præcis som med armbåndet, og så matcher det hele så fint jo:-) (Jeg mangler lige at få taget et par led af, det håber jeg på at nå i denne her uge!)

Nå ja, og et lille kig på min nye jakke, den er nu det fineste stykke tøj jeg ejer! Line, du er for vild!!! Hvis der er nogen derude der på et tidspunkt har overvejet en quiltet jakke fra Line, så kom i gang med at bestille, for det er virkelig den lækreste jakke man kan forestille sig. Der er så mange fine detaljer, og en pasform der er helt perfekt!
(Jeg beklager det krøllede skjortelook, jeg har ikke haft tid til at style den rigtigt i dag, men bare rolig, det er ikke sidste gang i får Leo at se på bloggen;-))

14 kommentarer:

  1. Jææææj! Hvor er både ur og jakke lækre! Rigtig rigtig god stil ;)

    Jeg er også tosset med min quiltede jakke fra Second female - selvom jeg slet ikke er i tvivl om at Line's style er langt finere!

    /Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen quiltede jakker ER bare lækre:-) Det er et stykke tøj man kan bruge til alt!!

      Slet
  2. Det er godt nok nogle lækre gaver! Lines jakke er så gennemført veludført. Jeg har fødselsdag i næste uge og er også spændt på, om der venter mig noget godt :) Mon man nogensinde vokser fra det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, jeg glæder mig til at se hvad du bliver begavet med:-) Ej jeg tror sgu jeg var vokset fra det så!! Jeg bliver stadig som en 6-årig pige med sommerfugle i maven og det hele:-)

      Slet
  3. Hold nu op, sikke nogle lækre gaver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også svært begejstret selv:-) Det er heller ikke hvert år, det regner sådan ned over mig med lækre sager:-)

      Slet
  4. Ja da, det er da nogle super lækre sager du der har fået dig. Jeg er ret vild med at uret er sort og med sort urskive...og jakken, hvem ønsker sig ikke sådan en. Mit største problem vil blive at vælge stof, det skal jo være det helt rigtige til sådan en sag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også vild med det helt sorte look, og så at det har et twist af noget sporty, det passer perfekt til mig:-)
      Da jeg så leostoffet første gang, vidste jeg med det samme at det skulle være det! Jeg har drømt om en jakke fra Line i laaaaang tid, men ventede også på at finde det helt rigtige stof! Lige pludselig en dag, så ser du det:-) Men det er farligt, for når man først har fået en, så vil man have en til, og en til, og en til....

      Slet
  5. Den er jo så flot den jakke og Line kan vist sit kram.
    Må da straks overveje, om ikke jeg skal bestille et eksemplar.
    Dejlige gaver fra manden din - iiihhh det er skønt at blive forkælet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er SÅ dygtig, jeg kan kun anbefale...
      Og ja, jeg er også MEGET glad for mine gave, det er skønt at blive forkælet lidt:-)

      Slet
  6. Sikke nogle skønne gaver - jeg er vild med uret og jakken er bare lækker med lækkert på !! Sådan, ikke andet ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) JEg er simpelthen også så glad for det hele, og har næsten sovet med jakken på:-)

      Slet
  7. MUUUMS til både ur og jakke!!

    SvarSlet