tirsdag den 1. maj 2012

Gave No.1





Jeg har ønsket mig det her armbånd fra Sif Jacobs siden jeg første gang så det for flere år siden. Jeg synes det kan ALT!! Det er klassisk, festligt, eksklusivt og glam på en og samme gang. Jeg kan bruge det til hverdag og fest, med sweatshirt og fin kjole... Mulighederne er mange:-) I kan godt høre jeg er glad for det allerede ikke? Det er fra min søde mand, og jeg har faktisk også fået en gave til den anden arm, men det må I se i et andet indlæg:-)

P.s. jeg kneb faktisk en lille tåre da jeg åbnede, det er bare SÅ pænt:-)

20 kommentarer:

  1. Enten er han bare naturligt go' til gaver, eller også har haft fået rigtig god vejledning. ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har flair for det med gaver, jeg bliver aldrig skuffet:-)

      Slet
    2. Nu fik du lokket mig ind på webshoppen. Det kan godt gå hen at blive et dyrt bekendskab på sigt for hold op nogle lækre sager. Bliver faktisk mere og mere overbevist om at jeg også godt kunne klemme en tåre over at modtage smykker derfra!

      I øvrigt er det armbånd SÅ meget dig. Man bliver vel aldrig for gammel til bling-bling. Eneste forskel er bare at det bling-bling man forelsker sig i bliver mere dyrt!

      Bliver mere nysgerrig omkring din gave no. 2 cliff hanger. For når no. 1 er så skøn hvad mon så det andet er når det fortjener et helt indlæg for sig selv?

      Slet
  2. Hvor er det smukt!!
    Og sikke nogle skønne sko, du også har på...:) Er de nye?
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne:-) Skoene er fra sidste sommer, de er fra Givenchy og købt i Nué på frederiksberg, og tak, jeg er også rigtig glad for dem:-)

      Slet
  3. Det kan jeg godt forstå at du er glad for. Det er super cool! Jeg tror måske, at jeg har en lille fornemmelse af hvad du har fået til den anden arm ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Ja, jeg glæder mig til at vise den anden arm frem:-)

      Slet
  4. God kæreste, dér! Hvor er det flot, og umiddelbart meget lige dig. Kan godt forstå du er glad for det. Spændende hvad der pynter den anden arm!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super meget mig, og selvom jeg er 31 er jeg ikke for gammel til swarowski krystaller:-)

      Slet
  5. God gave hva! totalt glam..
    Jeg tror også jeg har en lille fornemmelse af hvad der er på den anden arm! Jeg synes, jeg så noget på din arm på et billede forleden! Men måske tager jeg helt fejl:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk ikke flashet det endnu, men i morgen eller overmorgen:-)
      Og ja, super god gave! Han er også gået en del over gavebudget, så jeg var lidt overvældet...

      Slet
    2. Hm.. Så var det ikke det! Nu er jeg spændt!

      Slet
  6. Dejligt! Selv har jeg kig på de tre fra see by chloe, men har æret i tvivl om de var for meget... Du har lige fået mig overbevist om det modsatte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dem har jeg også tit overvejet, også dem fra Marc Jacobs, de er også fine:-) På med armbåndene:-)

      Slet
  7. Det er et rigtig flot armbånd...lige mig med bling bling uden at blive for meget.
    Hvordan med bukserne, de ser rigtig lækre ud, må man spørge hvor de er fra? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må du ihvertfald Shina, de er såmænd bare fra H&M, men de er fra sidste sommer, så jeg tror ikke man kan få dem mere...

      Slet
    2. Øv, øv, de ser så lækre ud og jeg er altid på udkig efter løse mønstrede bukser med lidt smalle ben.
      Ang. armbåndene fra see by Chloe, så har jeg sættet med dyreprint og sættet i sort og jeg synes ikke de er for voldsomme. Man kan jo nøjes med et ad gangen. Jeg ville nu gerne eje det du der har fået, det er bare så fint.

      Slet
  8. Super fint. Og ekstra skønt når han har fundet dét, du allermest ønskede dig :)

    SvarSlet
  9. Elsker gave no.1

    Glæder mig til at se, hvad du ellers har fået af lækre sager;)

    SvarSlet
  10. Ninna, nu stopper du altså med at fremvise skønne sager på din blog! Det bliver alt for dyrt for mig, for nu kan jeg jo heller ikke leve uden dette fantastisk smukke armbånd (har allerede været på hjemmesiden og lure) :-)
    Jeg kan kun håbe på, at det ligesom alle andre armringe er for stort til mig, for så behøver jeg ikke tænke mere på det :-)
    Ih, glæder mig til at se hvad du fik til den anden arm!
    Kh Ulla.

    SvarSlet