onsdag den 9. maj 2012

Leo


Jeg er stadig alene hjemme med Sylvester, så jeg kan ikke rigtig få taget nogle billeder min fine nye jakke, men til gengæld så fik Line slet ikke brugt alt det stof jeg sendte til hende, så derfor har jeg haft mulighed for at lave et par make up punge:-) Den er altså helt uundværlig, jeg har ihvertfald min egen med overalt:-)
De er til salg lige HER





Jeg har desuden en enkelt tehætte af denne model i shoppen igen, lige HER, og ellers er der jo også denne her model


OBS! jeg sender først efter weekenden (mandag):-)

Nu vil jeg se lidt fjerner i ro og mag:-) Og NØJ hvor gad jeg godt der var en anden voksen hjemme så jeg kunne suse op efter noget guf.....

27 kommentarer:

  1. Uhh den må jeg altså eje tror jeg ;-)
    Kunne du fristes til at bytte for en mindre bunke armbånd i neon? Har netop fået en masse fede hjem fra Paris til salg og det er lige dig Ninna! Sig til, så sender jeg pix!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kira, du må gerne sende billeder til mig:-) ninnarahbek@gmail.com, de lyder super fine:-)

      Slet
  2. Åh.. Jeg var også ved at gå helt i jeg-har-ikke-noget-guf-og-jeg-er-alene-med-ungerne-panik, men så dukkede der en pakke op fra en veninde med lækker øko chokolade! Puha.. Aldrig har jeg været så glad for en gave! ;) Hvad tager du for dine fine makeuppunge? :)

    //Trine
    www.moderatkaos.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine, de koster 165 kr :-)

      Slet
    2. Uhh.. Sådan en fin sag kommer altså lige på ønskesedlen til min fødselsdag :)

      Slet
    3. :-) Og så gad jeg da i øvrigt også godt have fået sådan en pakke som du har fået, sikke en sød veninde:-)

      Slet
    4. Hehe jaaa, hun er dælme en stjerne! :)

      Slet
  3. Hvor er det en fin make up pung :)

    SvarSlet
  4. De er altså lækre de punge søde Ninna...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mille;-) Jeg er også selv ret glad for min egen, og så matcher jeg jo jakken med den, ha ha:-)

      Slet
  5. Hvor er det bare noget flot print på makeup-pungen! Du laver vel tilfældigvis ikke computer sleeves? Jeg kunne godt bruge et nyt, og de ting du syer er så flotte :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke om jeg har nok stof til det Anne-Sofie, kan du ikke sende mig en mail med mål evt? Jeg bruger ikke selv et sleeve, da jeg ikke har en fiks lille bærbar, men kun en giga mursten der alligvel aldrig forlader hytten:-)
      Du kan skrive på ninnarahbek@gmail.com

      Slet
  6. Skønne billeder..:) Elsker de punge... Ville elske at eje - må sætte dem på min 30års ønskeseddel til senere på måneden og håbe de stadig er der.. (shoppetrangen må nemlig desværre sættes lidt på pause, nu jeg er gået over til den "kedelige" pause - den uden fuld løn;)
    Håber ham bettemanden snart er på toppen..

    SvarSlet
    Svar
    1. På ønskelisten med den:-) Jeg må absolut heller ikke shoppe mere, alle sparegrise er tømt for det næste lange stykke tid her:-)

      Slet
    2. 2. gang pause = barsel.. Ammehjerne har hun også..;) Den er allerede landet på sedlen...

      Slet
  7. Nu må jeg altså spørge .... Er leoprintet liberty? Og i så fald hvad hedder det? Fin pung og fin jakke :-) Fint stof i det hele taget! Tak for en god og krea blog! Kh K

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten,
      Det er ikke Liberty, det er noget stof jeg har købt i Skanderborg, i stof og sy, men de har desværre ikke mere af det!

      Slet
  8. Så snuppede jeg lige en leo, sådan en må jeg da eje og det var jo ved at være sidste chance ik' :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig:-) Jeg håber du bliver glad for den Shina:-)

      Slet
  9. Den er super fed, hvor er du dygtig :)

    SvarSlet
  10. Sørme heldigt at jeg læser med hos dig hver dag, så jeg nåede at få en leo makeup pung denne gang :o) De kunne også være super lækre med koral pipingen fra Betty P :o)
    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der var du heldig Katja, de bliver hurtigt solgt:-) Det er rigtig fint det koralfarvede pipingbånd, men jeg kan faktisk også godt li' enkelheden i det sort/hvide med de gule stikninger:-)

      Slet
    2. Jeg føler mig også meget heldig :o) Enig i enkelheden er smuk :o)

      Slet
  11. Du er knagme god til at udnytte tiden! Og magasinlæsning er også meget, meget vigtigt at tage sig tid til :)

    SvarSlet
  12. De punge og thehætten er så flotte.

    Apropos guf craving og være stavnsbundet så så jeg på en blog "cake in a cup". En lille chokoladekage lavet på 5 min i mikroen. Bare et tip til næste sukkercraving! :D

    SvarSlet