onsdag den 16. maj 2012

Lækkerier



Jeg har fået lidt nye forkælelsescremer forærende, jeg glæder mig især til at prøve cremen til trætte ben! For mange år siden brugte jeg en spray fra Body Shop, dengang arbejdede jeg meget i butik, med MEGET trætte ben til følge.
Og lige et kig mere til min jakke! Det er ikke så nemt lige at få taget ordentlige billeder når man er tvunget ud i selvportræt!



Tak for de mange fine kommentarer til toilettasken, den er nu sendt afsted til Maiken!

Og så vil jeg virkelig ønske noget solskin snart, jeg er ved at blive lidt vinterdepri....!!

15 kommentarer:

  1. Den ser da SÅ lækker ud til dig den jakke der!!
    Uhh måske skulle man vove sig ud i at sy en på et tidspunkt.
    Er også næsten vinterdepri, vi skal have noget sol tak!!

    SvarSlet
    Svar
    1. det synes jeg virkelig du skal Anne, jeg er SÅ glad for den, den er bare så lækker, og kan bruges til alt:-)
      Ja, det er virkelig tiltrængt det der solskin, jeg synes sgu det er trist at give S vanter på om morgenen når vi cykler til vugger.... helt ærlig, vi er midt i maj!!!!

      Slet
  2. Ja, jeg kan altså heller ikke få nok af den jakke:-) og tænk sig at kunne spejle sig i et lækkert teak-spejl...
    Har lige luret på 5-døgnsprognosen, og den siger altså 18-20 grader på søndag-JUBIII!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det lyder skønt, jeg er VIRKELIG solskinstrængende....

      Slet
  3. Hej
    Øv det fine stof du linkede til er udsolgt, er du stødt på noget i samme stil andre steder?
    Vh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg forstå!! Øv! Men nej, jeg har ikke fundet andre steder, ikke endnu ihvertfald:-)

      Slet
  4. Du er SÅ fin i den jakke!
    Bliver nødt til at have en selv, når det sidste graviditetsflæsk er røget af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også du er nødt til:-) Jeg vil faktisk rigtig gerne afsted på workshop weekend og sy den næste selv:-)

      Slet
  5. Wauw søde... Du ser pisse godt ud ;0).

    Kram til dig

    SvarSlet
  6. Nu blev jeg lige sur igen, fordi jeg så jakken- for helvede jeg er sur over, at du ikke kan få den af! Det var jo aftalen, at du skulle give til mig....

    SvarSlet
  7. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I
    have truly enjoyed browsing your blog posts. After all I'll be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

    Feel free to surf to my blog mouse click the following web page

    SvarSlet
  8. Hello there, I found your blog via Google even as looking for a related matter, your website came up, it seems good.
    I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, simply turned into alert to your blog thru Google, and located that it's really informative.
    I am gonna be careful for brussels. I will be grateful
    should you proceed this in future. Many other folks will probably be benefited out of your writing.
    Cheers!
    hardwood floor refinishing

    Also visit my web blog - installing hardwood floors

    SvarSlet
  9. My spouse and I stumbled over here coming from a different web
    page and thought I might as well check things out. I like
    what I see so now i'm following you. Look forward to checking out your web page repeatedly.

    Also visit my site hilton housekeeping jobs

    SvarSlet
  10. I was curious if you ever considered changing the layout of
    your blog? Its very well written; I love what youve got to say.
    But maybe you could a little more in the
    way of content so people could connect with it better.
    Youve got an awful lot of text for only having one or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?

    Feel free to visit my web site house cleaning phoenix
    My webpage: house cleaning phoenix

    SvarSlet
  11. I quite like reading a post that can make men and women think.
    Also, thanks for allowing for me to comment!

    Here is my site - http://gooboock.com
    My page: hair growth cycle

    SvarSlet