torsdag den 24. maj 2012

Maxikjole og held







Se lige hvad jeg har vundet!!! Jeg fik et helt chok da jeg åbnede min mail og så at der lå en hilsen fra Silke! Tænk sig at være SÅ heldig, endnu engang tusind mange tak:-) Se i øvrigt lige Silkes fine webshop her

Jeg har også været til  Julias bogreception i dag, det er jeg sikker på hun kommer til at vise en masse billeder af på sin blog (altså ikke at jeg var der, men at hun holdte reception;-))

Jeg har selv syet endnu en maxikjole, stoffet minder en lille bitte smule om noget andet jeg har haft;-) Men denne gang er det fra Stof og Stil, og meget let og luftigt, perfekt til sådan en sag. Jeg har selv lavet mønster, og rettet til på kjolen undervejs, så kan desværre ikke komme med tips i den retning!

Mine pink sandaled viste jeg vist allerede sidste sommer, men de tåler bestemt et gensyn. Jeg er stadig rigtig glad for dem:-) 
Halskæden er en gammel sag fra H&M.

Jeg håber i nyder vejret, og ikke har fået nok af varmen:-) Er der mon nogen der har fået gang i grillen?? Vi har kun en lille bordgrill, og jeg er næsten helt flov over at hive den frem, her midt i Webergrillens højborg!! Vidste i godt at man kan få nogen på størrelse med et spisebord, og de har telt på om natten...!!!!


22 kommentarer:

  1. Du har da haft en total optursdag. Jeg er vild med uret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg forstår ikke mit eget held med hensyn til det ur....

      Slet
  2. Super heldig, det må man sige...det ur ville jeg også gerne vinde :) og lækre sandaler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så fint uret, og Kim blev faktisk også glad for det, og det er et temmelig stort plus:-)

      Slet
  3. Hold op, hvor er du produktiv (og dygtig :). Skønt, skønt sommerlook!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette:-) Jeg er bare for nærig til at smide et par tusind efter en lækker sommerkjole, især når der snart er udsalg:-)

      Slet
  4. Det er en rigtig fin kjole:) Og det er så dejligt med luftige ting i denne hede! Jeg har også haft kig på stoffet;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror også det ville være fint til nederdel, det er faktisk en ok kvali i forhold til prisen:-)

      Slet
  5. Det er så fint det ur - men din kjole fanger nu mere min opmærksomhed, med sandalerne til bliver det jo bare endnu bedre!

    Weberen har været tændt temmelig mange gange her efterhinanden - vi grillede vidst også juleaften.. Vi er den slags mennesker! Weber han sover i fodenden.... Hahaha ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, jamen, det ender vi skam sikkert også med at være, vi er bare vant til at bo i lejlighed jo! Så det er en ny verden der har åbnet sig:-)

      Slet
  6. Tillykke med uret.. som jeg bemærkede hvor meget du ønskede dig ... godt du vandt ; )

    Du ser super godt ud i det outfit - fede sandaler!!

    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det har stået på ønskelisten længe:-)
      Og tusind tak for de søde ord:-9

      Slet
  7. Fed kjole, fede sandaler og fedt ur :) Grillet har vi ikke så meget, da grillen skal slæbes op fra kælderen og vi skal sidde som udstillingmennesker og spise. Men i dag hiver vi en engangsgrill i rygsækken og finder et hemmeligt sted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vores hus er et rækkehus og helt nyt, så hækken er mildest talt ikke vokset til endnu. Vi har det derfor lidt på samme måde, man kommer virkelig hinanden ved på den tvungne måde:-)

      Slet
  8. Heldige asen!!Så godt at du vandt;) Tillykke!!! Og fiiiin kjole

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kira:-) Glæder mig i øvrigt til at se flere armbånd fra dig på din shop....

      Slet
  9. Hvor er kjolen fin. Pokkers du har rettet til undervejs, for vi er jo sådan cirkus samme størrelse, så tænkte lige jeg ville hapse det fra dig ;) Glæder mig til tirsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi tager bare en sydag sammen, jeg kan godt huske de fleste af rettelserne:-)

      Slet
  10. Lucky you..:)
    Og sikke et fantastisk lækkert og sommerligt outfit - du ser brandgodt ud;)
    Hvis du får lyst til at køre endnu en af de stribede maxikjoler gennem maskinen, må du endelig sige til - ville elske at tilbringe sommeren i sådan én;)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne:-)
      Hvis vi er nogenlunde samme størrelse kan jeg nok godt overtales:-) Jeg sender dig lige en mail:-)

      Slet
  11. Pift pift... ;0). Ej sikke en fin kjole... Den glæder jeg mig til at se i morgen :0). Jeg skal også vise dig noget... Hi hi!

    Kram

    SvarSlet
  12. Hmm ja det var så ikke meningen -

    SvarSlet