onsdag den 30. maj 2012

Når det bliver sommer igen



Så vil jeg bruge noget af det her tøj, og lave de her filur-cupcakes fra Julias bog, og så vil jeg grille pølser på vores lille mini weber, som blegner totalt her i rækkehusidyllen;-)


Julias bog kan blandt andet købes HER

Alt er fra www.hogm.com, t-shirten er en herremodel



Lige en lille note:
Jeg bliver ofte spurgt til mønstrene på de bukser jeg syr til Sylvester. Det er allesammen nogen jeg selv laver ud fra et grundmønster til børn. Jeg ville ønske jeg kunne sælge dem, men tiden jeg skulle bruge på at rentegne, klippe ud, pakke osv er slet slet ikke det værd i forhold til den pris der kan sættes på den slags. Beklager meget, men jeg håber at I har mod at prøve selv at lave lidt om på mønstre, det er faktisk ikke så svært som det kan lyde til!

9 kommentarer:

  1. Den t-shirt er da for fed! Er det længe siden du har købt den? Kan ikke finde den på hjemmesiden...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige købt den, her er link http://www.hm.com/dk/product/00926?article=00926-B#article=00926-A, det er jo en herre t-shirt, men synes bare den var så flot:-)

      Slet
    2. Aha... Havde ikke lige luret den, fordi det forreste billede var af den blå ;-)
      Fine sager må man sige! Ærgerligt at bukserne (som jeg tror det er?) er udsolgt, de ser ellers ret fede ud!

      Slet
    3. Det er faktisk en nederdel:-) Jeg købte den mest for stoffet, synes ikke den sidder særlig godt på mig, men den kostede kun 50 kr, så måske jeg ender med at klippe lidt i den:-)

      Slet
  2. Hvad er det andet på samme billede som t-shirten? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina,
      Det er en nederdel:-) (og en hat:-))

      Slet
  3. Åh ja, det var slet ikke længe nok, den sol var på visit. Nu går der virkelig drømmeri i alt det man gerne vil, når den forhåbentlig snart kigger ind igen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør der nemlig:-) Jeg må vist også hellere selv få anskaffet mig noget badetøj:-)

      Slet
  4. Det bliver en fantastisk sommer. Jeg bliver nødt til at have den hat, i den ene eller den anden model - nu har jeg kigget på den, den sidste måned.

    SvarSlet