tirsdag den 15. maj 2012

Noget om leopardstof, priser og toilettasker

Jeg har lavet denne her toilettaske til Maiken, jeg håber virkelig hun bliver glad for den, for den har taget LANG tid at lave:-) Men sådan er det altid første gang man syr noget synes jeg!
Min plan var egentlig at jeg ville lave den på bestilling, men prisen kommer til at være 325 kr, så jeg ved slet ikke om der vil være interesse for det? Men send mig en mail hvis det er på ninnarahbek@gmail.com

Jeg har nemlig fundet et sted hvor de har det fine leostof, det er hos Fjølner i Viborg (på billedet ser det brunt ud, men det er det altså ikke).

Jeg sætter både mine priser efter materialer og tidsforbrug, og uanset hvad, så kan det aldrig gå helt op med den tid man bruger, jeg gør det også fordi jeg synes det er sjovt! Jeg går heller ikke på kompromis med materialer, og bruger kun den bedste kvalitet jeg kan finde, til de enkelte materialer!

Nå, sikke en smøre:-) Jeg ville egentlig bare vise Jer resultatet af mine anstrengelser:-)




Maiken, jeg sender den til dig i morgen:-)

Håber i nyder aftenen:-)

Og er der måske nogen der ved hvordan man linker til sin instagram profil? Sådan en har jeg nemlig lavet:-)

16 kommentarer:

  1. Hvor er den flot! Og jeg syntes det er billigt, når man tænker på det er håndlavet og unika. Har arbejdet hos Neye, og der var toilettasker altså dyre (og vildt grimme!).

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er den smuk! Mit hjerte hoppede helt over af begejstring. Tusind tusind tak. Vil glæde mig til posten kommer forbi.:-)

    SvarSlet
  3. synes det er en hel fair pris, lækker det er den også:)

    SvarSlet
  4. Den er super flot! Og prisen er bestemt fair:)

    SvarSlet
  5. Den er bare fin og det er stoffet også! Love love love it!

    SvarSlet
  6. Super skøn taske - og rigtig fin pris! Jeg ville ikke tøve med at klikke den hjem hvis jeg manglede ;)

    Hov.. Nu jeg lige her.. høhø.. Kan man få en nøglesnor i det lækre leo-stof?

    SvarSlet
  7. Fantastisk! Den er blevet vildt lækker - hvis jeg brugte sådan noget, ville jeg gerne bestille en...
    Til gengæld har jeg været inde at bestille stof... Håber bare det var nok, for det er så lækkert!

    SvarSlet
  8. Nej den er fin! Så lækker... Sådan én må også på ønskesedlen..:) Og helt fair pris;)

    SvarSlet
  9. Uha, det er lige sådan én jeg også har spurgt ind til (et par gange efterhånden, vist... ;). Hvor stor er den? Prisen lyder helt fair. Ville prisen mon være den samme i liberty?

    SvarSlet
  10. Rikke Sanderhage15. maj 2012 kl. 21.25

    Hvor er den bare super fed :-)
    Jeg er vild med dine ting - og er da vist også nødt til at eje sådan en skøn toilettaske :-)

    SvarSlet
  11. aijs, den er for lækker, Nina!! Og prisen skal du ikke skamme dig over. Den er HELT i orden! Ting tager tid og selvom det er sjovt at sy, så skal det også gerne gå mere end lige op i sidste ende:)

    KRAM

    SvarSlet
  12. Den er for sej og det er du også! Maiken er et heldigt pigebarn ;)

    SvarSlet
  13. Wauw, den er bare så flot!! Synes da prisen er billig!

    Mht. Instagram, så kan du registrere dig på www.followgram.me
    Derinde kan du også lave en "følg mig" knap.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  14. Af hjertet TAK for jeres søde og dejllige beskeder, det gør mig rigtig glad:-)
    Jeg kan lige til info sige at den måler 25 cm i bredden, 16 cm i højden, og 6 cm i dybden, og Mette, den koster 50 kr ekstra i Libertystof:-)
    Jeg er glad for at I synes prisen er fair, det kan godt være lidt svært at vurdere selv nogen gange:-)
    Kan I have en rigtig dejlig dag skønne damer:-)

    SvarSlet
  15. Hvor er den smuk Ninna! Helt fair pris synes jeg...

    KH Tine

    SvarSlet