fredag den 18. maj 2012

Oprydning

Sylvester er på miniferie hos mine forældre, og vi har tid til at bare at slappe af, og i aften skal vi have mad fra Oli Nico i Mejlgade, og se Games of Thrones og drikke masser af rødvin!! Lige en aften i min ånd:-)

Jeg har også haft tid til at rydde op i skabet og gøre plads til sommertøjet! Jeg har fundet en del jeg egentlig ville sætte til salg på Trendsales, men nu gør jeg det lige her først, måske det kunne have interesse...

Det fejler ikke noget, det er enten bare for småt (tak for det graviditet og dovenskab!!) og flere af kjolerne har jeg bare ikke rigtig fået brugt fordi jeg har så mange sommerkjoler....


UPDATE: ALT ER SOLGT!!! 



CARDIGAN fra Saint Tropex str XL (kan også passes af str L), lille hul på ærme (billede)
75 kr inkl porto



KJOLE MED GRAFISK MØNSTER fra Sissel Edelbo, str M, men svarer nok til en størrelse 40  (omkredsen under brystet måler 80 cm, og kan give sig en smule), der er lynlås i siden og bindebånd. Skørt med rigelig vidde, 100% bomuld! En virkelig skøn kjole:-) Aldrig brugt!
160 kr inkl porto






NEDERDEL I LIBERTY,pepper print. Jeg har selv syet den, der er lommer i siderne og 3xløbegang med elastik. Passer en str. 40 cirka, går mig til knæene (jeg er 172 cm høj) Brugt 1 gang
200 kr inkl porto




MAXIKJOLER  fra Second female, den sorte er str L og den stribede str. M, men de virker ret ens i størrelsen, de går til gulvet på mig. Den stribede har almindelige tværstriber på bagsiden.
Den sorte er brugt (lidt fnulder enkelte steder, men ikke noget man ser) og koster 75 kr inkl porto
Den stribede er som ny og koster 120 kr inkl porto




SILKEKJOLE BLÅ  med halterneck fra Sissel Edelbo, rygstykket er med smock, og kan strække sig MEGET, det er en model som både str. s, m og l kan passe, den er dog ikke så god med BH indenunder, derfor jeg ikke kan bruge den selv! 100 % silke og med foer.
150 kr inkl porto




SILKEKJOLE HVID  med halterneck fra Sissel Edelbo, rygstykket er med smock, og kan strække sig MEGET, det er en model som både str. s, m og l kan passe, den er dog ikke så god med BH indenunder, derfor jeg ikke kan bruge den selv! 100 % silke og med foer.
150 kr inkl porto



Send mig en mail på ninnarahbek@gmail.com hvis du er interesseret i at købe, skriv navnet på det stykke tøj du ønsker (eks SILKEKJOLE BLÅ) i emnefeltet:-)
Bare lige for en god ordens skyld, så er det først til mølle, hvis nu det skulle gå så vildt for sig;-) Jeg får nok først tjekket mail senere i aften!

6 kommentarer:

  1. Jeg har lige haft min Oli Nico debut med Ida i dag, det var slet ikke tosset :)

    SvarSlet
  2. Hejsa:-) den stribede maxi kjole kunne jeg godt være interesseret i.. Kan du ik sende mig en mail, 3xskovgaard@gmail.com.
    Kh christina (ps skøn blog du har, følger den daglig:-))

    SvarSlet
  3. Hej har sendt en mail til dig. Vil gerne købe den blå silkekjole og den sorte maxi..:O)Lisa

    SvarSlet
  4. Jeg rydder også op :)
    Det er en rar fornemmelse og shit mand hvor har jeg meget i gemmerne!!!
    kh

    SvarSlet
  5. Øv havde lige overset at jeg skulle sende mail til dig:-) nå ik noget at gøre ved. Så er det nok for sent at købe den stribede maxi kjole.

    SvarSlet
  6. Hei.

    På hvilken nettside har du kjøpt den nye fine rosa plakaten din??:)
    Den var sprek!:)

    SvarSlet