lørdag den 19. maj 2012

Pause

I morgen tager vi til Kbh i nogle dage! Det var egentlig meningen vi skulle have været afsted for et par uger siden, men så blev Sylvester syg! NU skal vi afsted, og det er første gang vi alle tre er i Kbh efter vi flyttede, det bliver dejligt med et gensyn:-)
Her bliver nok lidt stille på bloggen de næste dage... Men I kan måske finde mig på Instagram, jeg hedder ninnaschou, selvom Ulla har været så sød at forklare mig hvordan man linker, så kan jeg af en eller anden grund ikke finde ud af det... plejer ellers at være en haj til teknik, men ikke her!

Hyggelæsning midt i alt rodet!

Lækre produkter fra min søde veninde

Oprydning i skabe og skuffer

Og så har vi spist alt alt alt for meget bland selv slik! På det punkt har hverken Kim eller Jeg evnen til at sige stop!!

7 kommentarer:

  1. Det skal være jer vel undt med en hyggetur. Kender alt for godt den manglende håndbremse mht. bland selv slikket ;)

    SvarSlet
  2. Ej, det lyder godt nok skønt. Det er alt for længe siden, at vi har været derover...

    SvarSlet
  3. Rigtig god tur. Der er ikke noget bedre end små afbræk i hverdagen.

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig skønt med en Københavnertur...Har lige udtrykt misundelse inde hos Malene og Ida over deres Aarhustur, men kunne da egentlig også godt bruge em tur til hovedstaden :)

    SvarSlet
  5. Rigtig god tur, kan se at vejret er med jer ;)

    SvarSlet
  6. Håber Kbh er skøn og god til jer;)

    SvarSlet
  7. I hope you'll have a great time !

    SvarSlet