torsdag den 31. maj 2012

Shop stop


Jeg holder udsalg i min shop, da jeg efter en del overvejelser har besluttet mig for at lukke den for en tid! Jeg har brug for tiden til andre ting i øjeblikket, så derfor er ALT  sat ned med 50%, du skal blot skrive sommersalg i rabatfeltet!
Der er gode sager at finde, til foræringspriser:-)

Jeg vil stadig sy enkelte ting på bestilling, og man er i øvrigt altid velkommen til at kontakte mig herom på min mail ninnarahbek@gmail.com


Du kan blandt andet finde denne tehætte




13 kommentarer:

  1. Jeg snupper straks den prikkede thehætte! Nu har jeg kigget på den så længe, så nu må jeg hellere slå til :)

    SvarSlet
  2. Pyha det er da virkelig rene foræringspriser, nu har jeg snuppet en af dine fine små hatte og glæder mig meget til at se den :o)

    SvarSlet
  3. Haps haps...den måtte jeg da eje!! :D

    SvarSlet
  4. Øhj, havde jeg haft en tekande havde jeg købt thehætten fluks. De er så flotte.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  13. My brother suggested I might like this blog. He was entirely right.

    This post truly made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this info! Thanks!

    My blog ... test.mbdin.net
    My site :: provillus hair loss treatment

    SvarSlet