torsdag den 17. maj 2012

Stempelkandevarmer

Jeg er gået agurk i patchwork! For rigtig lang tid siden så jeg en stempelkandevarmer hos Celiné, og den har bare sat sig fast i mit hoved! NU har jeg lavet en, og så synes jeg i øvrigt I skal klikke på emnet patchwork på Celinés blog, der er virkelig fine ting at se:-)




Den er ikke snorlige, og knapperne sidder heller ikke helt lige, men pyt skidt, jeg må slække på perfektionismen i denne omgang, og tænke at det må være en del af charmen:-)

Jeg har give bloggen et lille "løft" med nye overskrifter i sidebaren. Jeg har længe tænkt på det, og da jeg så hvor fint det blev hos Ida, gav det lige det sidste spark til at få det gjort:-)

Jeg håber I nyder miniferien:-)

18 kommentarer:

  1. Du er for sej... Mega fint!!!

    Jeg håber at i får nogle dejlige fridage... Vi kørte helt spontant i sommerhus igår aftes!!! Så hyggeligt! Lige nu sover drengene, Mads slår græs og jeg tjekker blog og shopper online... Nice ;0).

    Vi ses søde du :0). Giv Sylvester en kæmpe krammer!

    Krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det lyder godt, det hele!! Jeg håber I/vi får lidt bedre vejr de næste dage så:-)

      Slet
  2. Nøj hvor er den fin! - også selv om den ikke er helt i vatter! :) Er vild med møsteret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Stine:-) OG ja, helt i vatter er den ikke:-) Men jeg glemte faktisk at skrive at en enkelt af de ujævne steder er med vilje, det er til der hvor tuden på kanden er! Men det er nu lidt svært at se:-)

      Slet
  3. Hvor er den bare flot :)
    Kh

    SvarSlet
  4. Vildt flot..!! Jeg er så forelsket i romber og vil gerne lave en pude som din - er det svært..? Den her er også smækker..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er slet ikke svært, jeg sender dig lige en mail:-)

      Slet
  5. Tak for de søde ord <3
    Den er blevet så fin din og tak fordi du lige mindede mig om den!!
    Knus C

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak:-) Jeg er tit forbi og kigge på alt dit fine patchwork, jeg er helt tryllebundet af det:-)
      Og ja, frem med kaffevarmeren;-)

      Slet
  6. Den er virkelig fin. Jeg har også kigget mange gange på den orange som Celine har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er simpelthen så pæn:-)

      Slet
  7. Sejt mønstermiks!
    Dine cirkler ude i siden er ogå blevet fine, men jeg er glad for at se, at du har beholdt Fru Schou damen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida,
      Ja jeg er nødt til at beholde hende, jeg synes slet ikke det er min blog uden...

      Slet
  8. Hej igen.. Det stribede stof.. Hvor er det fra..? Og så må du jo endelig sige til hvis du kan undvære Leo til et antal romber som i din pude, siger du endelig til..;)
    Kh Anne

    SvarSlet