søndag den 6. maj 2012

Back in business






Vi hænger stadig i bremsen herhjemme, når Sylvester bliver syg, så gør han det godt og grundigt, og sætter gerne hele gesjæften i stå i mindst en uge....
Nå, men vi håber på at være færdige med hosteanfald, over 40 i feber, snot i lange baner og visit hos både vagtlæger og børneafdeling i denne omgang!!
Vi har aflyst vores Københavnertur for denne gang, men se lige HER hvad der til gengæld er på vej til mig fra København, den kommer I til at se meget mere til her på bloggen, det kan jeg godt garantere;-) TAK Line, du er en stjerne:-)

Puden begyndte jeg på for 2 uger siden i sommerhuset, og jeg er faktisk blevet ret tilfreds med det, hvis jeg nu selv skal sige det:-)
Og så har jeg fået en ny kommode til mit stof, jeg prøver at holde lidt orden....

Jeg håber I har nydt bededagsferien:-)

11 kommentarer:

  1. Det er vildt du kan gøre det så hurtigt...
    Dine patchwork puder er SÅ lækre!!! Og det er leopardstoffet også...
    Sjovt nok, tænkte jeg faktisk på dig da jeg så hvad Line havde syet ;0) Så den må siges at passe til ejermanden

    SvarSlet
  2. Shit det lyder som en hård omgang med Sylvester, pis osse! Men puden er mega fin og det er jakken i hvert tilfælde også ... Rigtig god bedring med bassen, klem herfra

    SvarSlet
  3. Den pude er så fin, lige mig og den passer fantastisk i den stol og sammen med skindet... Og så er det altså en skøn, skøn jakke, jeg er så misundelig :)

    SvarSlet
  4. Vildt flot pude... Meget skønne billeder,der ser lækkert ud hos jer!!!!

    SvarSlet
  5. Wow den pude der!!! - genialt fundet på med sammensætningen!
    Håber I snart er helt ovre sygdom, det lyder hårdt.

    SvarSlet
  6. Enig, den ER altså blevet fin. Er spændt på hvordan mit endelige resultat kommer til at se ud. :)

    Ærgerligt at turen blev aflyst, men det lille myr har sørme da haft brug for omsorg. Sikke en omgang.

    Jakken er SÅ flot. Absolut lige så fin som dine beskrivelser.

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet lækker!! Og øv for aflyst københavnertur, men den slags er bare ikke sjovt når energien ikke er der. Godt Sylvester så småt er frisk igen. Kram

    SvarSlet
  8. Den pude er da blevet helt fantastisk! Jeg var meget imponeret over dit tempo i syningen da vi var i sommerhus!

    SvarSlet
  9. Godt "lillemanden" er i bedring :o)
    Super fed kommode, lige sådan en jeg har ledt efter længe.... Kan huske den model fra min barndom :o)
    Puden er også lækker, lækker i sammensætningen, mums.
    Dejligt at komme hjem og kan læse fra de sidste par dage på din blog.

    Kh. en træt Katja som lige er kommet hjem fra NY imorges :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen hjem Katja:-) Hvor lyder det skønt med en NY tur! Jeg har kun været der en enkelt gang for mange år siden, og drømmer dagligt om en ny tur:-)
      Jeg er også rigtig glad for kommoden, min gode veninde har sorteret ud i møblementet, og jeg var så heldig at få fingrene i den her sag:-)
      KH

      Slet