mandag den 14. maj 2012

WANTS

Jeg har jo lige selv haft fødselsdag og fået SÅ mange lækre gaver! Jeg har i år stort set kun ønsket mig ting til mig selv, og ikke til hjemmet! Det kan altså godt anbefales:-)
Jeg ved jo der er mange blogdamer der har fødselsdag lige om lidt, og hvis nu jeg absolut SKULLE lave en lille ønskeliste mere, så ville den se sådan her ud

-Coffetablebook med billeder af Helmut Newton, kan købes HER (generelt så elsker jeg at få bøger med smukke billeder)
-Sandaler fra ASOS
-Tørklæde fra Malene Birger
-Armbånd fra NOT A BRAND
-Ny pung fra See By Chloe, fundet HER
-Lækre strømpebukser kan jeg ikke leve uden, velvet de luxe 66 er min ynglings fra Wolford når vejret er lunt, men for koldt til helt bare ben,(jeg har tidligere arbejdet for Wolford, så jeg er nok lidt miljøskadet i den retning, men det ER altså bare de bedste strømper der findes:-))


Jeg håber I kan få lidt inspiration, og jeg vil MEGET gerne høre hvad jeres ønske er lige nu, også selvom I måske ikke lige har en fødselsdag om hjørnet:-)

Rigtig god mandag:-)

22 kommentarer:

  1. Uhmm, dejlige ting og ja Wolford Velvet de luxe 66 er også mine favoritter og de eneste strømpebukser jeg bruger. Har man først haft et par Wolford, så er der ingen vej tilbage ;o)
    Sjovt med det tørklæde. Har lige købt det for et par uger siden, og synes bare farverne er så fine. Stadig leo men lige lidt anderledes.
    Kh Ulla.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja een gang wolford, altid wolford:-)
      Jeg tror jeg skal gå amok i tørklæder når der er udsalg på Malene Birgers webshop:-)

      Slet
  2. Uhh sikke nogle lækre ting du har fundet. Jeg er gået fuldstændig i gul mood, kan ikke få nok af gul, eeelsker den pung:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er jeg også, jeg har virkelig også fået en gul fetisch:-)

      Slet
  3. Jeg har også kun ønsket mig ting til mig selv i år, det er en lækker fornemmelse :) Jeg ønsker mig smykker fra danske Æstetik, coffee table books, en ny taske fra Liebeskind og sådan ca alt tøjet fra Moss Copenhagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vejen frem simpelthen, lækre sager helt til sig selv:-) Jeg må vist lige hellere se nærmere på dine ønsker, kender nemlig ikke de mærker du nævner særlig godt!

      Slet
  4. Jeg har i dag modtaget gave fra din give away..Holmegaards Future serie.og hold nu op det er lækket... glæder mig vildt til at få skålene også..

    Mine ønsker pt er... flere glads fra Holmegaards Future serie. flere kaj bojsen dyr.. mangler kun en så er samlingen komplet..ønsker mig også nye sandaler fra angulus eller bisgaard en over lækker skind jakke.. en nerddel fra American Vintage og en kjole fra rützou til sommerens fester... knus fra maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt Maria, men hold da op de har været langsomme til at få sendt!! Dejligt det nåede frem. Jeg har heller ikke selv fået skålene endnu, jeg skriver lige til dem i næste uge hvis der ikke er sket noget:-)
      Det lyder ellers også som nogle lækre ønsker, og rützou laver også altid de skønneste sommerkjoler:-)

      Slet
  5. Ja, jeg ønsker mig så to silkehøns, så jeg falder nok lidt ved siden af her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha Ida, jamen det lyder ellers pænt, silkehøns!! Håber dit ønske går i opfyldelse...:-)

      Slet
  6. Det er ca en sommer og et halvt efterår til min fødselsdag meeen...
    Den der gule pung skal vist på ønskesedlen, super fed, klasisk twistet

    SvarSlet
  7. Uha, har fødselsdag i juni og skal vist snart til at overveje hvad jeg skal ønske mig. Overvejer også lidt en MIG-ønskeliste. Måske man skulle lave en wants lige som dig...er ret vild med inspirationen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg da du skulle gøre, det er altid sjovt at se hvad andre ønsker sig:-)

      Slet
  8. Tak fordi du tog udfordringen op;)
    Jeg har lige puslet min på plads - det var lidt en kamp at finde en masse ønsker til MIG - mest fordi jeg ikke har fået sonderet markedet ordenligt - og nu skal ønskerne altså snart ud..;) Pungen og tørklædet har jeg også kigget på - men mest mangler jeg at finde en fin clutch...:) Er du faldet over en lækker én..?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, en fin clutch... Der findes jo virkelig mange fine (og dyre) rundt omkring, men faktisk så købte jeg denne her fra COS http://www.cosstores.com/Store/Women/Accessories/Leather_zip_bag/7433-417187.1#c-417188 i gul i forrige sæson, og den er jeg simpelthen så glad for, skindet er bare så lækkert, og den har en perfekt størrelse! JEg ville helt klart gå efter den mørkeblå, jeg synes den er så smuk i farven:-)

      Slet
    2. Ja - tror du har vist den gule frem ik? Synes i hvert fald jeg kan huske at den var FIN!:)

      Slet
    3. det er faktisk her http://fruschou.blogspot.com/2012/01/cos-aholic.html, men jeg tror ikke man kan få den i gul længere...

      Slet
  9. jeg er virkelig facineret af Helmut Newtons fotos. Har set en stor udstilling i Amsterdam med hans billeder. De er så smukke og fantastiske.... Gode ønsker ellers. Jeg kender godt det med at have en liste så lang!

    SvarSlet