torsdag den 7. juni 2012

Børneliv




-Jeg har købt nyt læsestof til Sylvester. Der er sket et stort skift i hvad han synes er underholdende! Der skal være en historie i bøgerne, og så ser vi Cars hver dag lige for tiden (altså ikke hele filmen hver gang)! Det er så skønt at se hans begejstring, og hans humor udfolde sig i forhold til det han ser.
Han er blevet fuldstændig skudt i hende Cirkeline og musene, den ene bog vi har haft indtil videre, er blevet læst mange gange i løbet af en dag, så det bliver helt rart med lidt afveksling:-)
(Bøgerne er købt HER)

-Jeg har bagt minipølsehorn til sommerfest i vuggeren (opskriften er herfra).

-Glimt af Sylvesters værelse.

Jeg brygger på lidt indlæg om mine planer for udsalgskup, både til mig selv og Sylvester:-) Det er jo lige om hjørnet...

25 kommentarer:

  1. Super lækkert værelse! Kan godt lide farvesammensætningen:-)

    SvarSlet
  2. JATAK til planer om udsalgskøb!!

    .. Min Sylvester har vist lidt samme smag som din ;) haha

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) De kommer snarest:-)

      Og sikke en sød Sylvester du har, har lige luret på din blog:-) Det er sjovt at se en anden dreng der også bare passer perfekt til navnet (når nu man troede at det kun var ens egen:-))

      Slet
    2. Årh, hvor er du sød! Tak!
      Men ja, jeg synes faktisk også at begge vores Sylvestre (?!) er helt perfekte eksempler ;)

      Slet
  3. Cars er altså også en fantastisk film, for både børn og voksne. ;-)
    Skønne bøger, jeg kan også anbefale "mimbo jimbo"-bøgerne af Strid. Super skønne og lækre billeder. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tip om bøger, de tages i mod med kyshånd:-)

      Slet
  4. Cirkeline er også en succes herhjemme - også den gamle film er blevet set igen og igen. Sjovt at noget "så gammelt" stadig kan være et hit.
    Og den med muldvarpen, den har godt nok givet anledning til mange grin :o)

    God læselyst

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er skøn den lorte-bog... Sylvester er meget optaget af prutter, så det er jo lidt i forlængelse af det må man sige:-)

      Slet
  5. iiihh glæder mig til udsalgskup... og så fint værelse..

    SvarSlet
  6. Nææh! Et fint broderi ;-)

    Cirkeline er da også bare for skøn. Jeg kan godt forstå, at Sylvester er vild med hende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det fineste broderi der findes, hvis du spørger mig:-)

      Slet
  7. JEG ELSKER pølsehorn! min dansk mand laver det for os! mIn søn er helt vildt med det, Muldvarpen og Cirkelline.....super bøger men alt for dyrt i DK, vi køber det tyske versioner!!! Mange hilsen fra Tyskland, Tanja

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville da ønske at jeg kunne læse tysk, hvis de er billigere i Tyskland:-) Men de har faktisk kun kostet en 50'er stykket, det synes jeg er ok:-)og så var der gratis fragt!

      Slet
  8. Go' smag! Muldvarpen er så skøn! Vi har både min og kærestens bog fra vores barndom :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor fint, de slidte bøger er næsten de bedste:-) Min mor har også gemt mine Totte og Lotte bøger, de er sat sammen med tape over det hele:-)

      Slet
  9. Muldvarpen var også et kæmpe hit herhjemme, kan se man også kan få den som pop-up lign. bog. Den må vi ha' :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder helt genialt, den vil vi også ha':-)

      Slet
  10. Hvor ser det top hyggeligt ud på hans værelse, og gode, gode bøger, muldvarpen er et sikkert hit, med al den lort;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Og ja, det er skønt med en mulighed for at snakke om lort;-)

      Slet
  11. Svar
    1. Hej, du kan se mere til ham her http://fruschou.blogspot.dk/2012/04/dukke-kim-i-nye-klr.html, jeg har selv lavet nyt tøj til ham:-)

      Slet
  12. Han er en heldig kartoffel, ham Sylvetser, med sådan et fint værelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Malene, jeg regner også med at han sætter pris på det, men man ved jo aldrig:-)

      Slet