søndag den 17. juni 2012

Flere stiletter og opfølgning

I går var vi i Viborg til et familiearrangement. Endnu en anledning til at iføre sig stiletter:-) Jeg havde dog håbet på at hoppe i et andet par, der gerne skulle være kommet med posten, men de nåede altså ikke frem. Det blev dem her med nitter fra ZARA igen, og endnu en genganger, min elskede Marapytta jakke, som jeg efterhånden har fået vist en del! Men jeg bruger den også rigtig meget, så det er nok derfor;-)



T-shirten er en herre model fra Divided til 50 kr, nederdelen er en Wolford tubekjole, jeg har foldet den dobbelt og brugt den som nederdel. Tørklædet er fra Malene Birger og solbriller fra Ray Ban

Jeg skrev jo i fredags, at der skal ske noget nyt i mit liv... Det kan jeg så lige benytte lejligheden til at følge op på;-)
Jeg har fået et nyt job, et rigtig spændende et (for mig ihvertfald!) Jeg skal arbejde for Junk de Luxe, med både webshop og butik, så hvis I kommer forbi en dag, så kig ind, det kan være jeg er der;-)
Jeg kommer til at få rigtig travlt, men vil bestræbe mig på at bloggen ikke skal lide under det:-) Det er blandt andet også derfor jeg lukkede min shop! Jeg vil jo også gerne have tid til min lille familie, og alle de andre ting der gør livet dejligt!
Det er ikke bare en appelsin der lige er dumpet ned i min turban, det er noget jeg har kæmpet for, men min blog er til at dele dejlige ting, inspiration og flot design, og derfor skriver jeg ikke så meget om del af mit liv.
Jeg kan nok ikke undgå at komme med et lille link i ny og næ til min nye arbejdsplads, det håber jeg I vil tage godt i mod:-)

Har I haft en god weekend?

24 kommentarer:

  1. TILLYKKE med det nye job :) Godt gået!

    SvarSlet
  2. Supersejt, Ninna! Stort tillykke :-)

    SvarSlet
  3. Rikke Sanderhage17. juni 2012 kl. 12.05

    Wauw, stort tillykke Ninna! Det lyder fedt :-)
    Og sikke nogle gode billeder af dig :-)

    SvarSlet
  4. Hvor fedt det er lykkedes!! Bliver spændende og hører gerne om det!

    KH

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med jobbet! Super fedt for dig. Skønt at få lov til at arbejde med noget der virkelig også interesserer én!

    SvarSlet
  6. Du ser skøn ud som altid og stort tillykke med jobbet. Kan kun forestille mig en lækker webshop med dig bag roret og tager selvfølgelig gerne imod gode fif og links til alt det lækre.

    SvarSlet
  7. Tillykke med jobbet- og stor forståelse for dine prioriteringer ift. job, familie, blog og webshop:-)

    SvarSlet
  8. Det er så sejt, at du fik jobbet! Stort tillykke endnu en gang.
    Jeg kan virkelig godt lide dit outfit med en simpel t-shirt og stram nederdel!

    SvarSlet
  9. Du er sej og jeg er stolt af dig :0).

    Kram og god søndag!

    (ma)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke!!! så fedt for dig og top lækker butik... jeg vil da glæde mig til at høre mere om butikken og få inspiration der fra.... lækket sæt du har på...

    SvarSlet
  11. Sejt Ninna! Det bliver spændende at følge med i.
    De er heldige at få fingrene i en mode kyndig som dig :)

    SvarSlet
  12. Stort tillykke til dig... er sikker på at det du vælger at skrive om her, vil blive modtaget godt... god vind fremover i det nye job : )

    SvarSlet
  13. tusind tillykke! hvor er det dejligt for dig:) og hvor ser du skøn ud.

    SvarSlet
  14. Hvor fedt, stort tillykke! Og hvor ser du skøn!

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med det nye job! Min all times favoritbutik fra da jeg voksede op i Århus. Bliver fedt at følge med i:)

    SvarSlet
  16. Stort tillykke med det nye job.

    SvarSlet
  17. Ej hvor spændende - Stort tillykke Ninna, dejligt med nye udfordringer!

    SvarSlet
  18. Af hjertet TAK for alle Jeres søde kommentarer, det har gjort mig meget meget glad;-) Jeg har bare de sødeste læsere:-)
    Min første dag er i morgen, så jeg kan godt mærke sommerfuglene baske rundt allerede nu! JEg håber jeg kan leve op til både deres, og mine egne forventninger:-)
    KH

    SvarSlet
  19. Stort Tillykke Fru Schou. Fra en af dine trofaste læsere :-)

    SvarSlet
  20. Tillykke med jobbet :o) Håber du bliver glad for dit nye liv :o)
    Kh. Katja

    SvarSlet
  21. Sejt! Tillykke med jobbet, det bliver da mega spændende :)
    -Og hvor ser du skøn ud. Cool sko, dem er jeg ret vild med

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med dit nye job, Ninna! Håber du bliver rigtig glad for det!

    SvarSlet
  23. Fedt Ninna, stort tillykke. Jeg er sikker på at det er meget velfortjent.
    Stort knus Line

    SvarSlet