tirsdag den 5. juni 2012

Grundlovsdag

Er blevet brugt på en udflugt i formiddags til Den Økologiske Have i Odder, et sted jeg bestemt kan anbefale som udflugt, hvis man har mindre børn (Tak for tippet Julia)
Vi var afsted med mine forældre, og fik klappet geder og kaniner, og set på et insektbo!
Og så har jeg haft min Marapyttajakke på, jeg kommer til at bo i den her til sommer:-) (og tak til Kim for at forsøge sig som fotograf, mens alle naboer åbenbart skulle være udenfor, og jeg følte mig pænt meget til grin!!)








Har I fejret dagen? Måske med fars dag også?

12 kommentarer:

  1. Fedt det var godt! Jeg glæder mig til at besøge det med Otto og Bo :) Du er så fin i den jakke!

    SvarSlet
  2. Tak Julia:-) Det er helt low key, og der er ikke noget fancy derude, men bare virkelig hyggeligt, rart og afslappet! Tag en trækvogn og en kæmpe madpakke med en dag i solskinsvejr:-)

    SvarSlet
  3. Super fint outfitbillede :)

    SvarSlet
  4. Elsker den Økologiske Have. Da vi boede i Odder var der ikke noget bedre end at pakke cyklen med et tæppe, drikkevarer og en god bog, og så tage i haven. Det er sådan et dejligt sted.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud! Lyder som et skønt sted:) Og hvor ser du godt ud i den fantastisk fine jakke:)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne, og det er virkelig også et skønt sted:-)

      Slet
  6. Jakken klæder dig fantastisk og super dejlige stemnings billeder :o)
    Fars dag blev herhjemme brugt på en tur til Kastrup Fortet for at se på smukke gamle Amerikaner biler og en tur på legepladsen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh der kom vi også meget, da vi boede på Amager....

      Slet
  7. Sikke en skøn dag. Der er så dejligt der. Mine svigerforældre bor i Odder så vi har også været forbi der nogle gange.. Stort hit..
    Jeg får mere og mere lyst til sådan en jakke hver gang du viser dit pragteksemplar frem..:-)
    Kh Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg sandelig godt forstå Vibeke, den er også fantastisk at have på:-)

      Slet