onsdag den 13. juni 2012

Instagram

Jeg er jo også hoppet på instagrambølgen, hvor jeg miniblogger næsten dagligt! I må gerne følge med, mit brugernavn er ninnaschou. Jeg har lige samlet lidt blandet over den sidste måneds tid. Jeg tænker egentlig at jeg vil holde tingene lidt adskilt, men kan nok ikke sige mig fri fra at instagram spam'e Jer her igen;-)


Jeg har blandt andet bagt pølsehorn, drukket drinks med Julia, og været til hendes bogreception.
Jeg har haftm in ynglingscardigan på, ventet på bussen med Sylvester. Jeg har spist is og  været i biografen med min mor og se Nobels Testamente.
Nå ja, og så har blogget, drukket tonsvis af kaffe og fået smukke blomster af mine forældre:-)

Kan I have en dejlig dag derude;-)

P.S Udsalget er startet i COS, men jeg synes ikke det er overvældende med nedsatte varer...


9 kommentarer:

  1. Jeg nyder at følge med, og selv at miniblogge! Tak fordi du sparkede mig igang ;)

    SvarSlet
  2. Ja, det ser da bare super hyggeligt ud:)
    Men jeg er da vist gået glip af noget - Miniblogge og Liberty på E-bay!
    Jeg må da vist lige blive opdateret:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, ja der sker hele tiden noget:-)

      Slet
  3. Hvad er det for en jakke du har på på anden nederste række nummer 3 fra venstre? Den ser meget flot ud :) Jeg blev også lidt skuffet over COS' udsalg, da jeg var derinde idag.

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine,
      Det er jakke jeg har fået syet hos Line "Marapytta", du kan også se den her http://fruschou.blogspot.dk/2012/06/grundlovsdag.html og her her hos Line http://marapytta.blogspot.dk/2012/05/leopard-pa-bestilling.html
      Jeg har kun set på udsalget på nettet, men tager et smut ind i Århus i morgen og lurer lidt, håber på at finde lidt til Sylvester i COS:-)

      Slet
  4. Hvor er jeg vild med din header.
    Den er bare så sød(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord:-)
      Jeg kigger forbi:-)

      Slet
  5. så er jeg kommet med på den nye "mode"

    SvarSlet