onsdag den 27. juni 2012

Med på job







Jeg har taget lidt billeder på job i dag, så I kan følge lidt med i hvad jeg laver (og se lidt glimt af noget af alle de pæne ting jeg omgives af:-)). Der skal ske mange nye tiltag på webshoppen, blandt sidder jeg lige nu og planlægger brugen af Facebook. I kan følge mine opdateringer på Junk de Luxe's facebookside HER hvis I har lyst:-) Jeg vil også ind i mellem fortælle en lille smule her på bloggen, men lover at jeg nok skal lade være med at spam'e Jer:-)

7 kommentarer:

  1. Vi vil skam også gerne høre lidt om dit nye job! For mig er sådan noget frygteligt eksotisk ;o)
    Modig styling med Cos trøjen sammen med neon sandaler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan nok heller ikke undgå det, det flyder jo sammen med resten af mit liv, og det jeg arbejder med, er jo virkelig noget jeg brænder for:-) Ja, jeg lavede lige lidt colorblocking, følte mig også ret modig;-)

      Slet
  2. Jeg har også lige arbejdsspammet, så jeg siger ja tak :)

    SvarSlet
  3. HA hvor sjovt! Michael aka min loverman er designer for Junk De Luxe :)

    SvarSlet
    Svar
    1. It's a small (fashion) world i DK:-) Jeg har ikke hilst på ham endnu, vores kontor er i butikken nu nemlig:-)
      Kom snart til Århus Stine:-)

      Slet
  4. Jeg er altså helt vild med de sandaler!!!

    SvarSlet