torsdag den 14. juni 2012

Mere lampefeber


Jeg har tidligere skrevet om begejstring for smukke lamper, og der er stadig laaaang vej igen herhjemme, i forhold til at få opfyldt lampedrømme;-)
Jeg vil gerne vise Jer nogle fuldstændig vidunderlige lamper, jeg er blevet præsenteret for. Jeg får ofte tilsendt pressemateriale af mange forskellige typer produkter i min mailboks, med ønske om at jeg vil skrive om det på min blog. Det er yderst sjældent at jeg bruger min blog som "reklamesøjle", mest fordi jeg ikke ønsker at skrive om noget, jeg ikke kan stå 100% inde for. Jeg har dog også det "krav" at jeg gerne selv vil prøve produktet af inden jeg eventuelt giver det omtale, (se i øvrigt under fanen ETIK, for uddybning af min reklamepolitik).
I det her tilfælde har jeg dog valgt at gøre en undtagelse, altså det vil sige at jeg ikke har fået noget for at lave indlægget! Og det er ganske enkelt fordi jeg synes det er nogle lamper ud over det sædvanlige!
Jeg kan fortælle at lampen bliver tilpasset kundens ønsker, så skulle man få lyst til at slå hul på sparegrisen, kan man blot kontakte firmaet for eventuelle køb, firmaet er portugisisk, og du kan se meget mere HER

Det var ordene, her kommer billederne:-)

Er denne her væglampe ikke bare fantastisk? Jeg synes den er fuldstændig fabelagtig, og noget af det smukkeste jeg længe har set!

Så fint og enkelt, og oven i købet med en HAY stol!


De har desuden netop lanceret denne lampe, er den ikke bare for vild??? Den fås i flere farver, jeg har forstået det sådan at man selv vælger præcis hvilke farver man ønsker til sin egen lampe!


8 kommentarer:

  1. Arkitektlamper i nye klæder. I like!

    SvarSlet
  2. Ja tak til den nederste.
    Lys er essentielt så selfølgelig skal det i smuk og designmæssigt fed indpakning.

    SvarSlet
  3. Den blå er virkelig fin : )

    SvarSlet
  4. Thank you so much for the post! Your blog is amazing, keep up the great work ;)

    SvarSlet
  5. Liker alle, Deligtfulls lamper har god design, godt håndverk og er utrolig vakre!

    SvarSlet
  6. Fede lamper. Jeg er lidt nysgerrig. Hvorfor får du så mange henvendelser fra firmaer ?. Er du indenfor branchen eller hyr ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det faktisk ikke Bettina! Det er som regel PR bureau'er der kontakter, og jeg tror de har nogle lister de kontakter fra... Men det er jo som regel fordi de har fundet ens blog, og måske kan se deres produkt "passe ind". Jeg tror desuden også at det bliver mere og mere brugt, det her med at bruge blogmediet som reklame, og som et led i en PR strategi!

      Slet