fredag den 15. juni 2012

mixed tape


Fraklip fra kameraet!!

Smukke blomster
Selvportræt

Regn regn regn regn, stopper det nogensinde og bliver sommer??

papkassen pynter, jeg ved det!!! Men viser et meget godt billede af, at der altid er lidt rod med et lille barn i huset!

Jeg håber alle Jer der er på Northside snart får lidt tørvejr, nå ja, og til alle os andre naturligvis;-)

GOD WEEKEND:-)

Og så vil jeg gerne lige benytte lejligheden til at sige TUSIND tak til alle Jer, der hver dag læser med! Tak fordi I tager Jer tid til at kommentere, og komme med fine ord og gode tips:-) Der bliver sat rigtig stor pris på det her bag skærmen;-)
Der skal snart ske noget nyt i mit liv, det skal jeg nok fortælle Jer mere om:-)

14 kommentarer:

  1. Hei.
    Så fint hjemme hos deg.
    Hvor får man kjøpt det rosa bildet? Nettbutikk? Det er så kult.
    Mange fine lamper du viser, gøy med noe nytt som ikke så mange har!

    Klemmer

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa, og tusind tak for de fine ord:-) Plakaten har jeg købt hos www.decorateshop.dk, men jeg tror den er udsolgt! Den kan også købes her http://www.republique.dk/da-DK/Tickets/Webshop-vers-2.aspx

      Slet
  2. Glæder mig til at høre mere om det nye der skal ske! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du læse om nu Maria:-)

      Slet
  3. Noget nyt??? Fortæl fortæl, nu bliver jeg da vildt nysgerrig ;)

    God weekend.

    Kh Lena (MorsTankeblog)

    SvarSlet
  4. Dit hjem er ikke et udstillingsvindue, men et sted hvor livet leves, og det er godt!
    Jeg fik aldrig sagt det til dig, men er ret pjattet med dine briller. De passer også godt til dig, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord Ida, det gør mig glad:-)

      Slet
  5. Arj men altså.. Kalder du papkassen rod? Jeg synes der ser vidunderligt ud hos jer! Og du ser også skøn skøn skøn ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, ej men det var egentlig fordi jeg troede at jeg havde ryttet op, og så opdagede jeg først papkassen da jeg så billederne igennem:-) Det er nok bare umuligt at få taget de perfekte boligfotos når man har et lille rodehoved gående rundt:-)

      Slet
  6. Uh.... det lyder spændende, glæder mig til at høre mere :) Og rod, dét der? Det er jo ingenting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, men jeg HAVDE faktisk ryttet op, men den sneg sig lige ind:-)

      Slet
  7. Spændende hvad det mon kan være ;0). Jeg håber at det bliver fantastisk!!!

    Hov er det mon et nyt gulvtæppe jeg spotter bagerst i billedet?

    Rigtig god weekend! Drengene og jeg er lige vendt tilbage til Mårvej - skønt!

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det håber jeg også:-)
      Ja, det er sådan et plastiktæppe, jeg fandt det til 100 kr i brugsen her i Kolt!! totalt kup!, men jeg tror nu det skal ligge udenfor, det er temmelig stort nemlig!
      Håber i havde det hyggeligt i sommerhus, vi snakkes ved søde;-)

      Slet