mandag den 25. juni 2012

Mormor.nu udsalg

Jeg har tidligere skrevet om mærket Mormor.nu, i kan se Sylvester i det fine tøj her og her, det er det lækreste strik, der alt sammen er håndstrikket og i de lækreste kvaliteter.
Jeg kender Nina, der står bag mærket, hun bliver inspireret af gamle strikkeopskrifter til sine modeller. Alle materialer er nøje udvalgt, og er altså den bedste kvalitet, tøjet er derfor nærmest umuligt at slide op.
Der netop begyndt UDSALG på Mormor.nu's hjemmeside, I finder det hele HER,
Jeg har udvalgt et par favoritter som I kan se her
Silkekjole fra GOLD, trælegetøj, vinterstøvler fra HIP, ballerinaer fra Pretty Ballerinas, Sweater Dan
Mormor.nu sælger også andre mærker på webshoppen, der er blandt andet de fineste ballerinaer fra Pretty Ballerinas, der er eksklusivt tøj fra det belgiske mærke GOLD, og så er der virkelig fint legetøj. Gå endelig selv på udkig;-)
Der er link på det hele i collagen, vi har Sweater Dan til Sylvester, og jeg overdriver ikke, når jeg siger at det er det bedste stykke tøj vi har haft til ham!


På fredag holder Nina POP-UP SHOP i Mormor.nu's lokaler på Sturlasgade 12N, 2.th på Islands Brygge.
Der vil både være 2. sorteringsvarer, ekstra nedsatte varer som ikke er på webshoppen samt mulighed for at forudbestille vintervarer til levering i september med 15% rabat.

POP-UP shoppen er åben fra kl. 14-17 dog fra kl. 13 for medlemmer af Mormor.nu’s kundeklub. Du bliver medlem af kundeklubben ved at oprette dig gratis her. Print din medlemsside og tag den med på fredag. Der er plads til barnevogne i gården. Babyer og børn er meget velkomne. Der er både plads til at skifte bleer på toilettet samt amme i sofaen, hvis behovet skulle opstå. Min datter står som vanligt for salg af kager, saftevand og kaffe til billige penge.

Vel mødt;-)

P.s. Gå på Facebook og tilmeld dig Mormor.nu's side HER, og få info om nyheder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar