torsdag den 21. juni 2012

Nøglesnore

Jeg har fået mange henvendelser på nøglesnore den sidste tid, og nu kan jeg ENDELIG få sat nogle til salg. Jeg har manglet de nøgleringe jeg bruger, de er nemlig udsolgt, så jeg har fundet en model der er en lille smule mindre, men absolut ligeså flot.
Jeg har desværre ikke tid til at lave særlige bestillinger af nøglensore lige i øjeblikket, men jeg har lavet nogle stykker der kommer til salg i aften. Nogle er der flere af, og andre kun 1 enkelt. Da jeg ikke har min shop mere, kan man betale via bankoverførsel, men mere om det:-)
Prisen er 140 kr inkl porto, og man kan købe 2 stk for 250 kr inkl porto hvis man ikke kan nøjes;-)

Bare lige for en god ordens skyld, så er designet lavet af mig, og i følge loven om ophavsret, tilhører det mig og må ikke kopieres med øje for salg.  Dog gerne til privat brug, men henvis i så fald til mig.

Tusind tak til alle Jeres søde kommentarer, på mit forrige indlæg. Jeg har desværre ikke tid til at sy bestillinger i øjeblikket, men det får jeg igen på et tidspunkt (håber jeg:-)) Det kan også være jeg bare laver nogle toilettasker efter mit eget hoved og sætter dem til salg!
Jeg har haft en rigtig god start på mit nye job, jeg har mødt mine nye søde kollegaer, og så har jeg været med til at lave fotoshoot til webshoppen, hvor der i øjeblikket er udsalg!

Må i få en dejlig dag fyldt med solskin og bare tæer og solbriller;-)

3 kommentarer:

  1. Designet af nøglesnore med liberty?? Det er der da en del der laver, og har lavet i et godt stykke tid inkl. mig selv. Det kan du da dårligt tage patent på?? I så fald undre jeg mig over dette??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frk. Eigil:-) tak for din besked, det er kombinationen af Liberty og neonbånd jeg mener! Det er langt over et år siden jeg begyndte at lave dem! Det er bestemt ikke skrevet for at lyde skrap, mere bare en konstatering:-) og naturligvis kan man jo blive inspireret, det gør jeg jo også selv alle mulige steder, og jeg prøver altid at huske et link til der hvor inspirationen kommer fra:-) håber det er svar nok, ellers skriver du bare igen;-)

      Slet
  2. Skønt med en god start på det nye job. Og søde kollegaer betyder alt.

    KH Tine

    SvarSlet