søndag den 3. juni 2012

siden sidst...








-Nye sandaler fra ASOS, som jeg også viste her
- De smukkeste skåle fra Holmegaard
-Juni er = Sommer, ihvertfald på kalenderen
-Hygge med min dejlige Sylvester
-Kagespisning
-Fint besøg:-)
-Mere kagespisning

Jeg håber I har haft en fantastisk weekend:-) Min har været skøn og fyldt med gode aftaler, så det er derfor bloggen har været lidt stille!

Og så tusind tak for bestillingerne i min shop, det meste er sendt, og resten er på vej (Post DK holder dog fri tirsdag, så jeg kan ikke garantere hvornår det er fremme). Der er stadig lidt tilbage af fine ting til billige priser, jeg lukker og slukker på onsdag:-)
Der er mange der har spurgt til nøglesnore. De kommer igen på et tidspunkt, jeg kommer til at sætte dem til salg her på bloggen:-)

15 kommentarer:

  1. Superläckra sandaler! Gillar dem verkligen. Är de normala i storleken?

    Så goda kakorna ser ut att vara! Ha en fin start på veckan!

    /Petra

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Petra,
      Tusind tak for din kommentar:-)
      Sandalerne er lidt små i størrelsen, de er lidt smalle, og så er remmen hvor spændet sidder lidt kort. Men jeg plejer at bruge 41, og kan lige akkurat passe dem!

      Slet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Lad os håbe solen snart titter frem igen, så du kan lufte både sandaler og kjolerne ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kunne være så skønt med bare tæer i sandaler og sommerkjoler:-)

      Slet
  3. Ej hvor hyggeligt...tror sørme jeg kan se, at det er Ida du har besøg af :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også, der er link til hende hvis man klikker på teksten:-)

      Slet
  4. Sikke dejlige billeder - ser rigtig hyggeligt ud..;) Bliver helt søndagslækkersulten....

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, ja det er lidt strengt at fremvise kagebilleder på den måde:-)

      Slet
  5. Mums! Det ser lækkert ud! Kender I hinanden fra det virkelige liv, eller her fra blogland?

    Det haster ikke med tehætten, så bare tag det roligt ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette,
      Jamen er det dig jeg skal sende en tehætte til, det havde jeg slet ikke opdaget! Tak for bestillingen:-)
      vi kender kun hinanden her fra blogland, vi har fulgt hinandens blogs igennem lang tid, og så føler man jo efterhånden at man kender personen på den anden side af skærmen, og heldigivs holdte det stik i virkeligheden:-)

      Slet
  6. 1000 tak for sidst, det var virkelig en fornøjelse. Du er velkommen i det nordjyske når som helst :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kommer snart susende mod nord:-)

      Slet
  7. Lækre sandaler som forhåbentlig snart kan blive luftet i sommervejret igen. Og virkelig godt selskab. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, det håber jeg virkelig også Maiken:-) Jeg er næsten blevet helt vinterdepri igen!! Og ja, super duper selskab:-)

      Slet
  8. Det ser også sommerhyggeligt ud:)

    SvarSlet