fredag den 8. juni 2012

Udsalg wants No.1

Jeg har opdelt mit udsalgsindlæg i to, og begynder med det til mig selv:-) Jeg har taget udgangspunkt i de ting jeg selv kigger efter, og det er primært på nettet. Jeg er ikke så vild med rodebunker og aggressive kvindfolk der vil først hen til tilbudsstativerne:-)

COLLAGE 1 er ting til sommer. Jeg vil gå efter høje sandaler, en fin kjole, badetøj og t-shirts i vilde farver.

top fra Theyskens, sko fra Givenchy, Badedragt fra Ganni, kjole fra By Malene Birger og taske fra Zara

COLLAGE 2 er med ting der kan bruges ind i efteråret. Igen en kjole, men gerne sort, lækker strik og klassiske pumps.
Strik fra Nue Notes, sko fra Ganni, kjole fra By Malene Birger, tørklæde fra By Malene Birger, taske fra ZARA


Mine ynglingswebshops til mig selv.

COS
ZARA
Mytheresa
YouHeShe
Junk de Luxe
My Wardrobe
STRØM
Henny and My
Stig P
By Malene Birger

Det er altid en god ide at skrive sig op til nyhedsbreve, på den måde får man besked om udsalg inden det begynder. Der er også flere webshops hvor man kan lave ønskelister, og på den måde have tingene "reserveret" og klar til når udsalget går i gang! Med fare for at lyde som en virkelig freak, så har jeg blandt andet hos COS, en temmelig lang ønskeliste, med ting der klar til at komme i kurven!!
Der findes jo mange skønne skønnes shops, så kom endelig også gerne med tips jeres ynglings:-)

(Jeg ved ikke om tingene i mine collager kommer på udsalg, men jeg håber:-))





15 kommentarer:

  1. Du er en haj til at uddele tips Ninna. Men det er både fint og farligt på samme tid. Jeg kommer til at drømme om de to kjoler i nat ;)

    SvarSlet
  2. Ha ha ha, jeg har kigget efter den med det grønne print i flere måneder!!! Jeg synes bare BMB er så dyrt, så jeg har kun råd til udsalg;-)Den SKAL bare blive min :-)

    SvarSlet
  3. Haha, hvor er du struktureret, Ninna :) Tænkt at det allerede er ved at være udsalgstid igen. Jeg synes faktsisk lige at det har været juleudsalg... Badedragten og den sorte kjole gad jeg da også godt finde på udsalg. Nå ja, og pumpsene, hvis det skulle være ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er en sucker for planlægning:-)Og ja, det er vildt det allerede er udsalgstid...

      Slet
  4. Lækre ting, og tror da lige jeg må ind og lave en liste hos cos. Til efteråret er babymaven jo ( forhåbentlig) væk:)

    Glæder mig til at se dine børne-udsalgs-wants.

    God week-end

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan godt betale sig at være lidt forberedt;-)

      Slet
  5. et lille tip... herfra meld dig ind i bahnekunde klub... så kommer man til før udsalg... det har jeg lige været her oppe i hjørring der er altid 50% på alt mode.. jeg fik en mb kjole og en lækker day bluse...elsker elsker dine mode indlæg...skal da helt klart lure på mb hjemmeside når hun har udsalg..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tippet Maria, og tusind tak for de fine ord;-) Det er dejligt at høre!

      Slet
  6. Den sorte kjole er så flot!
    Jeg elsker at parre min med en orange hat og et par sneakers. Dejligt nede på jorden, men uden at blive kedeligt.

    Jeg vil da gerne se flere udsalgs-ønsker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det lyder flot, med orange hat! Det gad jeg godt se:-)
      Hvor er du heldig du har kjolen, jeg vil simpelthen så gerne eje den:-)

      Slet
  7. Jeg er også tilmeldt nyhedsbrevet hos alle mine yndlingsnetshops og helt klar til de melder udsalgsstart. MB tørklædet må også gerne blive mit denne sommer og også gerne lædertasken fra Zara.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg sidder også bare klar ved tasterne;-) Ej hvor kan man bare komme til at lyde som en shoppefreak;-)

      Slet
  8. jeg har lige et tip til 50% rabat på sko - Marc Jacobs, See by Chloe m.fl. kan ses på min blog
    ellers er yndlings-online shops: macys.com, asos.com og net-a-porter.com

    SvarSlet