søndag den 10. juni 2012

Udsalg No.2

UPDATE!! Vil blogt tilføje at udsalget er begyndt hos Viable hvor blandt andet FUB trøjen er fundet:-)

Udsalg til drengene (undskyld pigemødre, men jeg har valgt at koncentrere mig om drengene, da det nu engang er sådan en jeg har selv!)

T-shirt fra Milibe set hos Smaahjerter, sweatpants fra COS, bomuldsstrik fra FUB, set hos Viable, undertrøje fra Bobo Choses set hos Viable, futter fra Petit Nord, set hos Milkywalk, strømper fra COS
Her er tøj fra et udpluk af mine ynglingsmærker til drenge. Jeg er meget glad for især COS og Milibe, fordi jeg synes det har en rimelig pris og så holder det virkelig godt efter både snavs og slid i vuggeren.
Futterne fra Petit nord er allerede på udsalg (vi har haft dem i brun til Sylvester tidligere, og det er de bedste futter der findes).
Strikken fra FUB kan bruges ind i efteråret også, og generelt så går jeg efter ting der kan bruges i længere tid, og køber gerne den næste størrelse også. Det kan godt betale sig at have et lille lager, for jeg synes virkelig det kan komme i ryk når S skal have nyt tøj, og lige pludselig står man og mangler en hel garderobe.
Jeg bruger udsalget rigtig meget til børnetøj, jeg er simpelthen for nærig til at give 2-300 kr for en t-shirt og 4-500 kroner for bukser. Så jeg satser på at få fyldt lageret op snart;-)

Hvad bruger I søndagen på?? Jeg sidder og spekulerer over hvordan det kan være at sommeren kom i Maj, og efteråret i Juni??!!!

8 kommentarer:

  1. Der findes også bare så meget til piger ; ) - så det skal du ikke undskylde! Tak for den fine tehætte, den er kommet frem og jeg er meget tilfreds med den - også tak for ekstragaven, rigtig sødt af dig!
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak Jette;-) Godt du blev glad:-)

      Slet
  2. Iiihh de gule fut sko skal min Ludvig vist have...er både drenge og pige mor så SKØNT...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er SÅ fine, og det er virkelig gode hjemmesko!

      Slet
  3. Hej

    Lækker blog du har her :-) Blusen fra FUB er da ikke på udsalg er den ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej og tak:-)
      Nej det er den ikke, indlægget er bygget op de ting jeg håber kommer på udsalg:-)

      Slet
  4. Fede ting.. Selv om jeg har en lille pige (og en større dreng).. ;-)
    Men de der sweat pants fra COS er vel egentlig uni? :-)


    Kig forbi min blog, og deltag i min give away hvis du har lyst :-) Du kan vinde et par flotte NORDLYS stager fra Holmegaard!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusin tak Maria:-) Og ja, jeg synes da bestemt de sweatpants er unisex, det synes jeg i øvrigt det meste af det er:-)

      Slet