fredag den 13. juli 2012

Blandede feriebolscher!













Så er der feriespam for alle pengene:-)                                                                                                
Ih hvor har vi nydt det, både i silende regn og høj solskin:-) Sylvester har hygget sig i stor stil, og har nu føjet 3 nye ord til ordforrådet, mormor, mor og skål.... Det er nu helt dejligt at høre noget andet end NEJ fra ham engang imellem;-)
Jeg glæder mig til at blive opdateret i blogland, og til at få svaret på mails, og få gang i symaskinen igen:-)

20 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud ��. En dejlig glad familie ❤! Vi glæder os til at se jer alle 3 på onsdag!

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det glæder vi os også til:-):-)

      Slet
  2. Er det en stolt vinder af kongepil, jeg skuer? Det er det bedste spil!

    SvarSlet
    Svar
    1. Både ja og nej.... Mit hold vandt en enkelt gang, det andet hold vandt lidt flere gange!!!
      OG ja, det er bare skideskægt:-) Jeg kommer ihvetfald til at gå vildt meget op i det!:-)

      Slet
  3. Sikke dejlige billeder, åh ud og soppe i vandet det er bare det bedste. H en super skønt weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Jeg er vild med Vestehavet, både når solen skinner, og det er gråt og koldt, der er noget helt helt berolignede over det! Jeg drømmer om selv at eje et sommerhus der engang:-)

      Slet
  4. Ih nogle dejlige billeder... hvor var i henne? det linger næsten hjemme hos mig i det nordjyske.....dejligt at havde dig tilbage på bloggen men det har nu også været hygggligt at følge dig på Instagram.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi var i Tornby, tæt på Hirtshals, så det kan da sagtens være at vi har været i nærheden af dig:-)?

      Slet
    2. syndes nok det var Tornby.. jeg bor i hjørring så det er jo ikke langt væk..

      Slet
  5. Det ligner en dejlig ferie:) Ihh hvor jeg glæder mig til, at det bliver min tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også:-) Hvor skal du hen?

      Slet
  6. Vesterhavet er skønt! Om en måned er det min lille familie som drager afsted dertil:) og jeg GLÆDER mig! For ja, det er skønt både i sol og regn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor skønt, glæd Jer:-) Der er SÅ dejigt ved Vesterhavet:-)

      Slet
  7. Øj nogle lækre feriebilleder - ferie ferie, hvor er du?? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, jamen ferie kan man ikke får for meget af;-)

      Slet
  8. Jeg håber I fandt guldet for enden af regnbuen. Eller bare havde en skøn ferie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen guld desværre, men en super dejlig ferie til gengæld;-)

      Slet
  9. Jeg håber I fandt guldet for enden af regnbuen. Eller bare havde en skøn ferie :)

    SvarSlet