lørdag den 28. juli 2012

Det er Sommer


Sikke en dejlig sommeruge vi har haft! Vi har holdt ferie, besøgt gode venner, cyklet, spist, leget og hygget. Jeg håber virkelig ikke det er de sidste sommerdage vi får...

Jeg har bagt det her brød et par gange nu, og det er virkelig lækkert, opskriften har jeg fundet HER


Super sej løbecykel vi har lånt af vores gode venner.
Wordfeud in real life;-)
Portræt af Frede i Euroman, SUPER god artikel!
Nu med hat!! En billig model fra H&M hvor jeg selv har sat neongult bånd på.
Der bliver cyklet mere...

Gå nu væk gråvejr, og kom frem igen sol!!!

Der kommer nyt under fanen "til salg" i løbet af weekenden

8 kommentarer:

  1. Åh det ser hyggeligt ud, virkeligt fint. Fed hat du lige gjort gjort übercool. Ha en skøn lørdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Jeg er også blevet ret glad for hatten med det nye bånd!

      Slet
  2. Det ser hyggeligt ud. Jeg har købt den samme hat til Georg og også skiftet båndet ud. Georg og jeg blev enig om at det blå blomsterbånd var for piget. Rigtig god lørdag:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var også lige en tand for piget til mig:-)
      Også god lørdag til dig:-)

      Slet
  3. Jeg ville ønske jeg kunne bære sådan en hat.
    Og hvor ser det ud til at have været nogle gode, hyggelige og langsomme sommerdage. Skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg ikke engang om jeg selv kan, men den er nu rar at have på i solens skarpe stråler;-)

      Slet
  4. Lyder som skøn og perfekt ferieafslapning, hurra for det :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin din sommerhat ;) Jeg har selv noget lign. men den er bare lidt stor i det - din er perfekt ;)

    SvarSlet