søndag den 29. juli 2012

Fall Wants


Selvom det stadig er sommer i kalenderen, så er det ikke helt dumt at begynde og overveje efterårsgarderoben allerede nu! Sådan et vejr som i dag indbyder da mere til stor strik end til lette sommerkjoler!!

Her er nogle af mine favoritter til den nye sæson!

Strik fra Malene Birger, Loafers fra Lanvin se på Net-a-porter, Shopper fra ZARA, armbånd fra Isabel Marant set på Net-a-porter, og Travis t-shirt fra Isabel Marant Etoile, billedet er lånt på Youheshe, hvor den er udsolgt, den kan købes i Junk de Luxe i Århus

Jeg ønsker mig en stor sweater i en pastelfarve, et par loafers, nok ikke lige dem her fra Lanvin, da de er pænt meget over budgettet, men der er så mange fine varianter fra ZARA og H&M, til en lidt anden pris.
T-shirten har jeg allerede købt, den er vidunderlig, og kan redde enhver tøjkrise! Shopperen er virkelig fin til prisen synes jeg, og de fine armbånd tænker jeg at man selv kan lave!

Rigtig god søndag:-)

6 kommentarer:

  1. Det er altid skønt med en ny sæson på trapperne!
    Loafers har jeg dog ikke kastet min kærlighed på endnu... Synes simpelthen der er så meget morfar over dem ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare et spørgsmål om tid Ida;-) jeg ønsker mig brændende et par, og gerne i lak eller med nitter!

      Slet
    2. Bemærk også min nøje udvalgte brug af ordet "endnu" ;)

      Slet
  2. Dine collager er så dejligt inspirerende, Ninna:) God stil!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anne, det er dejligt at høre jeg kan inspirere:-) Det tager nemlig ret meget tid at få lavet en god collage, der ligger mange overvejelser bag;-)

      Slet
  3. hvor ER den lækker den mintgrønne strik. haps!

    SvarSlet