søndag den 1. juli 2012

Garderobeoprydning!

Jeg har ryttet op i mit skab (igen) og har nogle ting jeg vil sætte til salg på Trendsales, men først ryger de her på bloggen.
Alle priser er inkl porto, send mig en mail på ninnarahbek@gmail.com hvis du er interesseret i en ting, og skriv gerne navnet på tingen i emnefeltet:-) Det hele er i god stand, og flere af tingene er nærmest ikke brugt!

UPDATE: ALT ER SOLGT
UPDATE: SOLGT LÆDERJAKKE fra Saint Tropez str. XL, den er brugt, og "gået til" af mig, men der er ingen fejl/slid/pletter eller lign. Virkelig god stand og dejligt blødt skind. Jeg sælger den kun fordi jeg har forelsket mig i en ny på job der ligner rigtig meget! Kan nok passes af både L og XL, jeg har aldrig brugt den lukket, men til mig passer den sådan at jeg kan lyne den med en tynd cardigan under.
Pris 540 kr. (Nypris 1500 kr.)


UPDATE: SOLGT STRIBET KJOLE fra COS, str. L 3/4 lange flagermusærmer, og længde til midt på låret på mig, jeg er 172 cm høj. Dejlig kraftig jersey kvalitet. Brugt cirka 5 gange.
Pris 135 (nypris 450 kr.)






UPDATE: SOLGT LEO BUKSER fra Nørgaard str. L, man kan se mig i dem her , og det er faktisk den eneste gang jeg har fået dem brugt! Hvorfor, ved jeg ikke, for jeg synes de er vildt fede! Rigtig god pasform i kraftig jersey, med lommer i siderne
Pris 250 kr (nypris 900 kr.)





UPDATE: SOLGT KJOLE fra COS str. L, farven er en smuk støvet blå/grå. I TS sprog er den "god, men brugt"
Pris 90 kr. (nypris 500 kr.)


UPDATE: SOLGT TASKE fra ZARA i lækkert blødt skind, med to lynlåsrum på forsiden af klappen, der er tilmed to mindre rum inde i tasken. Den måler 31x25 cm. og hanken måler 65 cm (kan ikke bruges som cross-over taske, kun skuldertaske. Man kan dog tage hanken helt af og bruge tasken som stor clutch)
Den er brugt 3-4 gange, fremstår fuldstændig som ny.
Pris 450 kr. (porto på denne er lidt dyr, da tasken vejer lidt på grund af hanken.) Nypris 800 kr.


UPDATE: SOLGT TØRKLÆDE MED KVASTER fra Lollys Laundry. Det fremstår i virkelig fin stand, kun brugt ganske få gang. Alle kvaster er intakte og tørklædet er kvadratisk.
Pris 250 kr (Nypris 700 kr.)


UPDATE: SOLGT TERNET TØRKLÆDE i 100%uld fra GOSHA. Lækker blød kvalitet, jeg tror kun jeg har brugt det en enkelt gang. Tørklædet er aflangt og måler cirka 2 meter.
Pris 90 kr. (Nypris 300 kr.)


5 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt være interesseret i jakken, gider du måle den over skulderne, da jeg er ret bredskulderet :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line, tusind tak for interessen, du må mget gerne skrive på min mail ninnarahbek@gmail.com, så kan jeg bedre holde styr på det:-) Der en der liiige har spurgt på jakken, men det er ikke sikkert den er solgt!
      Den måler lige knap 42 cm over skulderen, skriv endelig hvis du skal bruge flere mål:-)

      Slet
  2. Jeg vil gerne købe den stribede kjole fra COS. Majken.skriver@gmail.com

    SvarSlet
  3. Selvom ovenstående ting er solgt, vil du så linke til din profil på trendsales. :)

    Venligst, Julie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julie,
      Det vil jeg gerne, men der er ikke noget på den i øjeblikket! Mit brugernavn er Ninnap, jeg skal nok linke når der kommer noget på den igen:-)

      Slet