torsdag den 5. juli 2012

InstaWeek


Her er lidt Instagram fra min uge. Jeg nyder det, har travlt og dagene suser afsted. Det er lige det der med at få puslespillet til at gå op...



Jeg har spist masser af is med Kim og Sylvester, vi har hygget og læst bøger. Og så har jeg shoppet lidt (meget!!), men det er altså også svært at lade være, når man er omringet af pæne ting dagen lang!!:-)

I morgen eftermiddag begynder min første uges sommerferie, vi skal i sommerhus, så der går nok lidt tid før jeg er tilbage på bloggen, men i er velkomne til at kigge med på instagram (ninnaschou)

Rigtig god sommer(ferie);-)

7 kommentarer:

  1. Altså Ninna, kan du fortælle mig hvordan du sætter 9 billeder op i rammer? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Kira, det kan jeg godt;-) Det gør jeg her http://www.picmonkey.com/ det er ret ligetil, du vælger bare create collage, og følger guiden;-)

      Slet
  2. Det er bare så dejligt at høre hvor meget du nyder at være igang igen. Det var godt du sagde ja ;) God tur i sommerhus! Sender dig lige en sms om næste uge.

    SvarSlet
  3. Lækker jakke du har fået dig i stedet for den du havde til salg. Hvor er den fra?

    SvarSlet
  4. dejlige billeder:) sommergod ferie! nyd den en masse.

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder :-) jeg kigger også med på instagram nu. Og så tror jeg iøvrigt at vores unger skal på stue sammen i vuggeren efter sommerferien :-)

    SvarSlet
  6. Søde billeder og NUY Ninna, den cykel der....SÅ fin!! Håber I får en dejlig tur - go' ferie til jer.

    SvarSlet