tirsdag den 31. juli 2012

RAW make up GIVE AWAY


Da jeg i sin tid blev gravid med Sylvester, begyndte jeg at overveje hvilke produkter jeg påførte min hud og mit hår. Jeg har altid brugt make up, og kan ikke undvære det til daglig, så jeg ledte efter nogle alternativer uden farvestoffer, parfume og andre skadelige tilsætningsstoffer, og det var faktisk ret svært.

Det er lidt en jungle, når man ikke ved hvad man leder efter! Jeg blev, blandt andet anbefalet mineralpudder, og begyndte at bruge den fra Youngblood, og er blevet ved med det fordi den er bare er helt vildt god!!!

Hos RAW makeup er der KUN naturlige make up mærker, det er da smart!!! Så skal man kun lede et sted:-)
Nu har jeg så fået mulighed for at teste en cremeblush fra Youngblood, den indeholder hverken parabener eller kunstige farve/duftstoffer.


SMUK farve:-) farven hedder taffeta

Jeg har også fået lov at teste en neglelak fra Acquarella, den er baseret på vand og indeholder ingen af de giftige stoffer og kemikalier som de konventionelle neglelakker gør.
Den indeholder hverken parabener, DBP, formaldehyd eller toulen, og kan derfor også anbefales til allergikere, gravide og ammende.

Det er meget tekst for et indlæg om make up:-)

Jeg har kun lige modtaget produkterne i dag, så jeg glæder mig til at give Jer en bedømmelse af produkterne, da jeg har ret høje forventninger til dem:-)

Indtil da, så kan I tilmelde Jer i konkurrencen om et gavekort på 400 kr. til RAW makeup  

Det eneste du skal gøre, er at tilmelde dig deres nyhedsbrev HER og like på Facebook HER
OG naturligvis skrive en kommentar her til indlægget:-) HUSK EN MAILADRESSE!!!!

Jeg trækker en vinder på om en uge, altså tirsdag den 7. august kl 20.00


108 kommentarer:

  1. Sikken en dejlig give away! Jeg er også obs på hvad der er i make- up og kender ikke dette mærke så tak! Har lige fundet ud af at nogle mærker bruger teflon i deres make-up, det er godt nok ulækkert! Har liket på face og tilmeldt mig deres nyhedsbrev

    SvarSlet
  2. tak for informationen, det er nemlig en jungel at finde rundt i

    SvarSlet
  3. Aiiii....det vil jeg helt vildt gerne vinde! Lækket med lækkert på. Har tilmeldt mig nyhedsbrev og liked på Facebook!

    SvarSlet
  4. Aj hvor fedt!! Jeg vil meget gerne deltage!!! ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg er gjerne med og likt på Facebook og tilmeldt nyhetsbrev. Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlet
  6. Fantastisk give away. Håber jeg vinder, for det er da helt sikkert en jungle at finde rundt i.
    Fed blog btw :-)

    SvarSlet
  7. Marie B Svendsen31. juli 2012 kl. 20.22

    Og nu behøver heller ikke jeg lete mere :)

    SvarSlet
  8. Nøj, for en lækker give away! Den ville jeg ikke have noget i mod at vinde, så jeg kan få fingrene i lækre uparfumerede produkter ;-)

    SvarSlet
  9. Wuhuuuuu hvor lækkert ��.

    Kram

    SvarSlet
  10. Fedt med fornuftig makeup! :D Krydser mine fingre ;)

    SvarSlet
  11. Det er da lækkert at der findes mærker som fx. youngblood. Jeg er med.

    SvarSlet
  12. Hvor spændende - det ville jeg godt se lidt nærmere på!

    SvarSlet
  13. Nej, hvor dejligt med inspiration til 'sund' make-up. Jeg kendte ikke RAW Make-up i forvejn, så tusind tak for tippet :-) Og hvor ville det da bare være ren forkælelse at vinde...

    SvarSlet
  14. Virkelig lækker give away og lækre produkter! Jeg vil meget gerne deltage :)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  15. Uhh..vil meget gerne være den heldige vinder! :-)
    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. uhh det gavekort vil jeg gerne vinde. Kan kun bruge ren makeup på min hud, men prisen på mange af tingene gør at jeg har meget lidt make-up - måske jeg faktisk skulle have lidt nyt så:)

    SvarSlet
  17. jeg deltager helt klart! anna.morch@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Krydser i den grad fingre for, at jeg er den heldige :-)
    (trinesoegaard@yahoo.dk)

    SvarSlet
  19. Er helt sikkert med. Når man nu er blevet en smule tilhænger af Raw food, må Raw makeup jo også lige være sagen:)

    SvarSlet
  20. Højgravid og med termin om 2 dage, så ville det jo passe så dejligt at vinde lidt selvforkælelse. Er nu tilmeldt FB og nyhedsbrev og håber på det bedste. kh Sanne (sanne@smykkefryd.dk)

    SvarSlet
  21. Hov...min mailadresse er: Kreakriller@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Ihh det vil jeg godt nok gerne vinde! Som gravid (og mor til en Sylvester ;) ) ville det være skønt med lidt forkælelse til mig selv- som jeg kan passe ;)
    Louisealbrekt@gmail.com

    SvarSlet
  23. Ja tak til øko selvforkælelse. :-)

    SvarSlet
  24. En Give Away, jeg virkelig gerne vil vinde:-) !

    SvarSlet
  25. Sikke en lækker konkurrence :)

    SvarSlet
  26. Super fin give away. :)

    Hilsen Maria

    SvarSlet
  27. Iih, sikke en skøn give away.
    Vil rigtig gerne deltage.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

    Min mail: minsodeskat@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Dejlig konkurrence! Jeg er selv også ivrig kunde hos RAW makeup.

    iserpigen@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Super lækker give-away..Er stooor fan af RAW og er selvfølgelig allerede med på deres FB side..Iler straks ind og tilmelder mig nyhedsbrev også..Hep hey!!;O)

    Kh Betina

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  30. Conni cs@jsnmedia.dk31. juli 2012 kl. 22.13

    Uhhh, mums! Er godt nok ikke gravid eller ammende længere, men derfor får man alligevel fremadrettet mere fokus på alt det rene!

    SvarSlet
  31. lækkert deltager da gerne

    SvarSlet
  32. Jeg er helt sikkert med og jeg deltager selvfølgelig gerne:-)

    SvarSlet
  33. Ej hvor lækkert :) Glæder mig til at læse din bedømelse :)

    SvarSlet
  34. Hvor dejligt at få udvidet sin horisont - kunne være jeg skulle undersøge det nærmere, nu hvor jeg ammer. Har ellers kun kunne overskue at købe Nilens Jord:)

    Mange hilsner fra Anne Sofie
    fie.kirusis@gmail.com

    SvarSlet
  35. Det ville være så fedt at vinde, det er utroligt vigtigt ikke at fylde sig selv og sine børn med alle mulige dumme stoffer. Jeg ser frem til at læse din oplevelse af produkterne:O)
    Hilsen
    Gitte Frigaard
    gitte@frigaard.info

    SvarSlet
  36. Jeg er med og håber på en ekstra fødselsdagsgave efter kl. 20 så ; )

    SvarSlet
  37. Jeg vil rigtig gerne være med, da jeg ammer og er ret obs på hvad jeg bruger af make up. Så jeg håber at jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  38. Jeg bruger altid svanemærkede produkter for at passe mest muligt på huden.
    Så dette gavekort er et hit !
    Jeg har liket din side og tilmeldt nyhedsbrev :o)

    Mail : aknudsen70@gmail.com

    SvarSlet
  39. Den ser rigtig lækker ud, jeg deltager;)


    Mvh: cam_thisted@live.dk

    SvarSlet
  40. lenafriis@gmail.com31. juli 2012 kl. 23.22

    Dejligt med produkter uden skadelige tilsætningsstoffer.
    Jeg deltager.
    Lena

    SvarSlet
  41. Fedt uden alle de tilsætnings stoffer ♥


    Jamilla Jørgensen
    Birkum@msn.com

    SvarSlet
  42. Sikke en skøn giveaway... Jeg deltager gerne:)

    dianahornshoj@live.dk

    SvarSlet
  43. I'm in!! Jeg er jo lidt en øko tosse og synes faktisk at naturligt make up giver smukkeste resultat (dog ikke med så lang holdbarhed som andet)

    Kh. Kira

    SvarSlet
  44. Skøn konkurrence - der er nu tilmeldt, liket og kommenteret ;-)
    Mvh Manja

    SvarSlet
  45. jeg liker og har tilmeldt mig :)
    amanda s
    amandas4g(a)hotmail.dk

    SvarSlet
  46. Jeg vil gerne blive fri for kemiske stoffer på min hud. Tilmeldt mig på konkurrence!

    SvarSlet
  47. det er så svært at finde rundt i alt det makeup,så det er dejligt hvis en hel serie er uden nogen form for tilsætningsstoffer.

    SvarSlet
  48. Dejligt med en serie uden alt det gift i.

    Lisbeth-62@hotmail .com

    SvarSlet
  49. Raw makeup er cool.
    Mine piger får nu lov til at gå med neglelak...
    Ville elske at vinde sådan et gavekort, så der blev råd til forkælelse til mor :-)
    Nyd dagen - Anne
    Anneclementf@gmail.com

    SvarSlet
  50. Uha hvor lækkert, den vil jeg da vinde :-) Har tilmeldt mig begge steder og krydser fingre... by.bak@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Fantastisk give away, hvor vil jeg gerne være den heldige;)
    Mvh Pia Rotbøl, piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  52. Det vil jeg da helt klart deltage i!
    Tkousgaardt@msn.com

    SvarSlet
  53. Har for nylig købt produkter fra Raw Makeup for første gang. Og jeg er vild med det!

    SvarSlet
  54. Det kunne da være super at vinde. Var allerede tilmeldt de to andre steder, men du får lige en hilsen også.

    mail@deborah.dk

    SvarSlet
  55. Lækkert, er allerede modtager og ven på FB, så håber at være heldig denne skønne give away ;0)

    mthrosenberg@gmail.com

    Bedste hilsner fra Marie

    SvarSlet
  56. Håber jeg er heldig :)

    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Lækker giveaway! Jeg er med :-)
    Kh Anne

    SvarSlet
  58. Ej hvor er det bare lækkert! Det ville jeg da supergerne vinde.

    Malene Matzen
    multi_1995@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Fed konkurrence, jeg deltager! (-:

    Knus, Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ups, glemte lige min email: rebeccasjensen@live.dk :-D

      Slet
  60. Der er både liked og delt:) Skønne produkter!!!

    Mvh Rikke

    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  61. Hvor lækkert! Jeg vil så gerne prøve makeup uden alle de kemikalier, for de er ikke gode imod min hud (Jeg er 20, men min hud ligner en 35-40 årigs), men jeg er på SU, så der er ikke lige råd til de sunde produkter desværre.
    Så derfor bliver jeg nødt til at være med!

    Mvh Betina
    betinalerche(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  62. Tilmelder mig med det samme! Har selv lige opdaget Rawmakeup og er så glad for at det findes... det er nemlig VIRKELIG en jungle derude i makeuppens verden. Glæder mig rigtig meget til at prøve nogle af produkterne... om det bliver med en gavekort eller ej. ;-)

    Mvh Leah

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov... ved ikke lige hvorfor jeg er blevet "Unknown!" Men mailaddressen er i hvert fald leahdhansen@yahoo.com ...

      Slet
  63. De produkter kunne jeg da vildt godt tænke mig at prøve. marie-louise @ zenger.org

    SvarSlet
  64. Tina Hjortkær Nielsen1. august 2012 kl. 21.35

    Det lyder som nogle både gode og fornuftige produkter.... Dem vil jeg da gerne prøve :-)
    Knus fra Tina: tibani66@hotmail.com

    SvarSlet
  65. Sådan et gavekort ville være så lækkert at vinde.. Krydser finger for at jeg bliver den heldige.. Smil M (maria_ranch@hotmail.com)

    SvarSlet
  66. Har tilmeldt mig nyhedsbrev og på facebook siden :-) Sikke nogle lækker produkter :-) Mail add. : Bukseryster@gmail.com

    SvarSlet
  67. All done :-)
    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  68. Super give-away. rawmakeup har godt nok nogle lækre produkter. Jeg krydser fingre for at jeg bliver den heldige vinder;-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  69. Super lækre produkter <3 Ville være fantastisk at kunne blive forkælet!
    God sommer.
    /Maria (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  70. SKØNT! Det kunne jeg virkelig godt tænke mig at få fingrene i :) Mail er: akat_fredenslund@hotmail.com Tak for super blog!

    SvarSlet
  71. Uh, det vil jeg gerne vinde.:O)

    Lisa-sp@sol.dk

    SvarSlet
  72. Super konkurrence :)
    gunnlaugsdottir@hotmail.com

    SvarSlet
  73. 3 gange tjek :o)
    Den ser lækker ud den der cremeblush..
    Kh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  74. Dejlig give away - den vil jeg gerne vinde. Har termin om 4 uger og må passe godt på min lille baby :-)
    KH tine-michael@pc.dk

    SvarSlet
  75. Det kunne da være lækkert at vinde! :-)

    Kys Emma
    emmsen-97@hotmail.com

    SvarSlet
  76. Åh jeg ville elske at vinde - det ser virkelig lækkert og godt ud..!:)
    Er tilmeldt begge dele..
    Kh Anne

    SvarSlet
  77. jeg er med i deres nyhedsbrev og liker deres facebook :)
    amanda s
    amandas4g(a)hotmail.dk

    SvarSlet
  78. Jeg har netop tilmeldt mig deres nyhedsbrev samt liket deres FB

    Mvh. Mette Kristensen (svips@aaui.dk)

    SvarSlet
  79. Nøj det vil jeg gerne vinde;)
    Mvh Pia Rotbøl, piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  80. Fed give-away!

    Linnea-ab@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Jeg vil bestemt gerne være med!

    dyveke.l(at)gmail.com

    SvarSlet
  82. Jeg vil da slet ikke gå glip af sådan en konkurrence!
    Super fed give-away!!! :)

    julie-behrens@live.dk

    SvarSlet
  83. Jeg er da også med :-)

    bywittrup@hotmail.com

    mvh Christina

    SvarSlet
  84. Jeg vil rigtig gerne være med:)

    SvarSlet
  85. Hvor ville det bare være fantastisk at vinde sådan en give away! Jeg skynder mig at være med:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups! Min mail er forresten tanjatoesen@hotmail.com

      Slet
  86. God konkurrence. Deltager :)

    Reza Ismaili
    Reklamer1982@gmail.com

    SvarSlet
  87. En meget dejlig giveaway, som jeg gerne vil vinde. ELSKER også pink på kinderne!
    Kh Puk
    pukhyllested@gmail.com

    SvarSlet
  88. lækker give-away - håber at heldet er med mig ;)

    SvarSlet
  89. Mig, mig, mig! Elsker alle deres produkter, og kunne virkelig godt trænge til netop den slags makeup. Er vild med farven på din rouge, den skal prøves

    SvarSlet
  90. SKØØØN præmie <3 Jeg krydser og smider en deler rundt på FB:)

    Mvh

    Annesofie

    SvarSlet
    Svar
    1. nårh ja, mindre detalje :D

      Mail : fiekjeller@hotmail.com

      Slet
  91. Mums den farve er pæn, jeg vil være med! Krydser fingre.
    marapytta@gmail.com

    SvarSlet
  92. Lækker giveaway. Deltager :-)

    Rikke Neipart
    Rikke.aeris.neipart@gmail.com

    SvarSlet
  93. Jeg er med

    Behrouz Shoaibi
    Behrouz.shoaibi80@gmail.com

    SvarSlet
  94. Krydser fingre :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Lækkert, deltager ! :D
    - Carolina Schmidt
    Crschmidt09@gmail.com

    SvarSlet
  96. Læx, hvem kan sige nej?
    Kallmayer1@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Jeg smidder da også et lod i puljen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mailadresse: sofiedanoe@gmail.com

      Slet
  98. nanna_tolstrup1 (at ) hotmail (dot) com

    Uhh. hvem vil ikke gerne ha' lyserøde kinder!

    SvarSlet